دونات با سس سیب صبحانه ای عالی

دونات با سس سیب
دونات با سس سیب

امروز میخواهیم طرز تهیه یک شیرینی خوشمزه را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دونات با سس سیب را به شما انوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دونات با سس سیب

  1.  3 و1/3 فنجان آرد همه منظوره
  2. 3/4 فنجان شکر
  3. یک فنجان سیب
  4. 3 قاشق چای خوری پودر پختپ
  5. 1 قاشق چایخوری دارچین
  6. 1/2 قاشق چای خوری نمک
  7. 2 عدد تخم مرغ
  8. مخمر به میزان کافی
  9.  روغن نباتی برای سرخ کردن
  10. مخلوط دارچین و قند

    طرز تهیه دونات با سس سیب

    1و 1/3 فنجان آرد و مواد دیگر به جز روغن و دارچین و شکر را با هم مخلوط میکنیم.سرعت میکسر را سعی کنید کم باشد.ارد باقیمانده را با مواد مخلوط کنید و دو دقیقه دیگر بگذارید روی سرعت متوسط بماندمخمر را نیز اضافه کنیدخمیر به دست آمده را به مدت 1ساعت در یخچال قرار دهید.روغن را در یک ظرف مخصوص سرخ کردنی بریزید.درجه روغن روی 375 درجه فارنهایت باشد.خمیر ها را رول کنید و به شکل دونات در بیاورید و دونات ها را در روغن بریزید تا سرخ شوند روی حوله تمیز آشپزخانه بگذارید تا روغن آنها گرفته شود.سپس روی آنها را به دلخواه شکر یا دارچین بپاشید.

    درباره دارچین

    دارچین معده را تمیز و آرام و قوی می كند . بنابراین اگر ناراحتی معده دارید حتما از دارچین استفاده كنید.دارچین علاوه براین همه خواص، طعمی بسیار خوبی نیز دارد. برای اینکه بیشتر از طعم و خاصیت درمانی دارچین بهره ببرید، می توانید موقع دم کردن چای، مقداری از پوست آن را در داخل قوری بریزید تا همراه با چای دم بکشد.
    با بررسی اثر دو نمونه گیاه دارچین و سیاه دانه روی نفخ معده، نتایجی که به دست آمد نشان داد 60 درصد افرادی که سیاه دانه، 90 درصد افرادی که مخلوط دارچین و سیاه دانه و 10درصد افرادی که دارچین استفاده کرده بودند، بهبود یافتند. از طرف دیگر درصد بهبود یافتگان با مصرف مخلوط دارچین و سیاه دانه، در زنان و مردان یکسان بود.

Check Also

دونات خامه ای بی نظیر و دلچسب

اگر میخواهید یک شیرینی دلچسب را به شما آموزش دهیم با ما با تهبه دونات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *