مینی کیک توت فرنگی با طعم فوق العاده

مینی کیک توت فرنگی
مینی کیک توت فرنگی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک کیک خوشمزه و کوچک را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه مینی کیک توت فرنگی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه مینی کیک توت فرنگی

  1. 6 تا 7 فنجان توت فرنگی تازه، برش داده شده
  2. 1/4فنجان شکر
  3. فنجان کره سرد شده
  4. 4فنجان آرد همه منظوره
  5. 1/2فنجان شکر اضافه
  6. 2قاشق غذاخوری پودر پخت
  7. 1/4قاشق چای خوری نمک
  8. 1تخم مرغ هم زده

 

طرز تهیه مینی کیک توت فرنگی

توت فرنگی ها را بشویید و ز وسط به دو نیم تقسیم کنید.توت ها را در یک کاسه بزرگ بریزید و با شکر به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید.فر را روی درجه 375 تنظیم کنید.در یک کاسه بزرگ آرد و شکر را ترکیب و نمک و پودر پخت را نیز به مواد اضافه کنید.کره را با کارد تکه تکه کنید با نخم مرغ و شیر و عصاره را با هم ترکیب کنبد.در یک سطح صاف مواد را بریزید و خمیر را روی بیسکوییت قرار دهید.برای 17 تا 15 دقیقه بپزید.برای روی کیک توت فرنگیها را روی کیک ها بگذارید و به صورت دلخواه کیک ها را به صورت مربعی برش بزنید.

 

درباره تخم مرغ

سـابق بر این تصور میشد که تخم مرغ کلسترول خون را افزایش میدهد و همان طور که میدانـیـد کلســـترول بالا باعث ایجاد سکته قلبی میـشود. زرده تخم مرغ بتنهایی شامل 5 گرم چربی است که برای متخصصان تغذیه کافی است تا ادعا کنند تخم مرغ باعت ایجاد تسدد شراین میشود.

یک تصور نادرست این است که مردم فکر میکنند کلسترول همان چربی است. کلسترول یک ماده مومی شکلی میباشد که از نظر ظاهری کمی شبیه به چربی است اما خصوصیات متفاوتی با آن دارد. دانشمندان امروزه به این نتیجه دست پیدا کرده‌اند که کلسترول در بسیاری از غذاها وجود دارد و کلسترولی که در خون مشاهده میشود با آنچه که قبلا تصور میشد تفاوتهای بسیار دارد. بنابراین برای حل کردن راز تخم مرغ باید مطالبی درباره کلسترول بدانیم.
پیش از هر چیز باید بدانید که کلسترول لزوما بد نیست. بدن انسان برای حفظ دیواره سلولی، تجزیه بافت اعصاب و تولید ویتامین D به کلسترول نیاز دارد. ضمنا دو نوع کلسترول وجود دارد: کلسترولی که در غذاها وجود دارد و دیگری کلسترول خون که هر دو برای بدن اهمیت ویژه‌ای دارند.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *