کوفته آسان مرغ یک غذای خانگی لذیذ

کوفته آسان مرغ
کوفته آسان مرغ

کوفته ها همواره یکی از غذاهای پرطرفدار در میان خانم ها و خصوصا کسانی کهعاشق آشپزی هستند بوده است. امروز قصد داریم طرز تهیه کوفته آسان مرغ را به شما آموزش دهیم. در ادامه طرز تهیه را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه کوفته آسان مرغ

  1. سینه های مرغ بدون پوست سه عدد یا سه عدد ران بدون پوست
  2. 2تا 4قاشق غذاخوری کره
  3. یک دوم فنجان عسل
  4. 1/4فنجان خردل آماده
  5. 3 حبه سیر خرد شده
  6. 1قاشق چای خوری نمک
  7. 1-2 قاشق چای خوری پودر کاری

 

 

طرز تهیه کوفته آسان مرغ

مرغ را در یک ظرف آهنی بریزید و مواد را با هم مخلوط کنید و در مرغ ریخته و مرغ را ببندید .مرغ را در ظرفی ریخته و به مدت 1 ساعت پخت نمایید.

این غذای خوشمزه را میتوانید با برنج محلی میل نمایید.

 

 

درباره برنج

اگر برنج سفید را در آب بخیسانند و آب صاف شدۀ آن را بخورند برای بند آوردن اسهال و قطع قاعدگی مفید است.اگر برنج را با ساقه های زیر زمینی گیاه مرغ ساییده و با کمی نبات سفید مخلوط کرده ودر آب خالص بسایند و شیرۀآن را بخورند برای قطع خونروی از سینه و اخلاط خونی سینه مفید است.خوردن آب جوشاندۀ برنج برای معده و روده بسیار مفید است و اگر با هم وزن آن شیر مخلوط و خورده شود برای افزایش تولید اسپرم نافع است. کشیدن کرد برنج به بینی برای بند آوردن خون مفید است . اگر جواهر را با آب جوشاندۀ برنج بشویند چرک آن را پاک کرده و جلا می دهد.

همچنین اگر آرد بسیار نرم برنج را با آب به جواهر مالیده و خشک نموده با آب بشویند و این کار را چند بار تکرار کنند جواهر بسیار صاف و با جلا می شود. از آرد برنج برای تسکین و رفع قرمزی ناحیه دستگاه تناسلی اطفال که به علت آلوده شدن به ادرار تحریک شده باشد استفاده می شود. چون مقدار چربی آرد برنج خیلی کم است در استعمال خارج که به صورت گرد برای رفع التهاب پوست مصرف می شود اگر به تنهایی مصرف شود پوست را خشک می کند و چربی پوست را می گیرد به این جهت معمولا برای رفع این عیب آن را مخلوط با نشاسته و پودر تالک مصرف می کنند.

Check Also

کوفته کدو سبز ویژه با طعم عالی

اگر میخواهید برای اهل منزل یک کوفته خوشمزه تهیه کنید کوفته کدو سبز ویژه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *