دسر سالاد ژله ای نمونه باکلاس

دسر سالاد ژله ای
دسر سالاد ژله ای

امروز قصد داریم طرز تهیه یک دسر نمونه را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دسر سالاد ژله ای نمونه را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر سالاد ژله ای

  1. بستنی وانیلی یک لیوان
  2. یک بسته ژلاتین به سلیقه شمایک بسته پنیر خامه ای
  3. یک بسته کمپوت آناناس

 

طرز تهیه دسر سالاد ژله ای

پنیر خامه ای و بستنی را مخلوط کرده و هم بزنید تا به صورت یکدست در بیاید.پودر زله را طبق دستور العمل روی بسته تهیه کرده و بگذارید تا کامل ببندد.سپس زله را حرد کرده و داخل مخلوط مورد نظر بریزید. اناناس ها را نیز خرد نموده و داخل مخلوط بریزید.4 ساعت بگذارید تا خنک شود.

 

 

 

درباره آناناس

بروملین موجود در آناناس به بدن کمک می‌کند تا تمام‌قد در برابر سلول‌های سرطانی بایستد. نتایج بررسی‌های محققان آمریکایی نشان می‌دهد این ترکیب گیاهی به بدن کمک می‌کند تا با شناسایی سلول‌های سرطانی با آن‌ها مقابله کند. در واقع آنزیم بروملین به سیستم ایمنی بدن قدرت کافی برای مقابله با سرطان را می‌بخشد.

«فابرین» نام نوعی پروتئین ارگانیک است که باعث روند انعقاد خون می‌شود. وجود این ترکیبات در خون چلوگیری از گردش خون میکند و در نتیجه امکان دارد باعث ایجاد لخته‌های خونی شود؛ اما بروملین قادر است که این پروتئین را حل کرده و جریان خون را روان سازد. در این صورت است که خون به‌خوبی به تمام ارگان‌های بدن می‌رسد، فعالیت قلب کنترل می‌شود، رگ‌های خونی باز شده و از تشکیل لخته‌های خونی جلوگیری می‌شود. به عقیده‌ی محققان تأثیر این ترکیب با اثرات آسپرین قابل مقایسه است.

آناناس قادر است که تأثیر داروهای ضدآرتریت را افزایش دهد. بروملین هم‌خانواده‌ی داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی میباشد که معمولاً برای بیماران مبتلا به آرتریت تجویز می‌شوند. متأسفانه بیشترین تجمع بروملین بیشتر در ساقه میوه است نه در میوه‌ی آن. شما می‌توانید بروملین را به‌صورت کپسول‌هایی که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند مصرف کنید. مصرف این داروها نیز (با مشورت پزشک) می‌توانند به تسکین دردهای آرتریت کمک کنند.

.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *