چیز کیک کلاسیک نیویورکی خوشمزه

چیز کیک کلاسیک
چیز کیک کلاسیک

امروز قصد داریم طرز تهیه یک چیز کیک خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه چیز کیک کلاسیک نیویورکی را به شما بانوان با سلیقه آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه چیز کیک کلاسیک

  1. پودر بيسکوئيت ساقه طلايي 2 پيمانه
  2. تخم مرغ 3 عدد
  3. کره آب شده 50 گرم
  4. مخلوط ماست و خامه 1 ق س از هر کدام
  5. پنير خامه اي 600 گرم
  6. آرد ذرت 3 ق غ
  7. شکر 200 گرم
  8. رنده پوست پرتقال يا ليمو 1 ق م
  9. وانيل 8/1 ق چ

 

طرز تهیه چیز کیک کلاسیک

پودر بيسکوئيت را با کره مخلوط میکنیم و با دست چنگ مي زنيم. کف يک قالب کمربندي را فويل انداخته و مواد را با فشار دست کف خوابانده و صاف مي کنيم. پنير خامه اي را همراه با شکر با همزن برقي به مدت 10 دقيقه هم مي زنيم (ترجيحاً دور کند) و يکي از تخم مرغها را همراه با وانيل و رنده پوست پرتقال را اضافه کرده و يک دقيقه با همزن زده و تخم مرغ بعدي را افزوده و يک دقيقه مي زنيم و همينطور تخم مرغ سوم. مخلوط ماست و خامه را اضافه کرده و با همزن مي زنيم و آرد ذرت را نيز اضافه میکنیم.

بعد از يکدست شدن مواد را روي بيسکوئيت ها میریزیم و در فري که از يک ربع قبل با دماي 180 درجه گرم شده به مدت 45 دقيقه مي پزيم. سپس از فر بيرون آورده و اجازه مي دهيم سرد شود و در يخچال قرار مي دهيم تا 12 ساعت بماند . چيز کيک را مي توانید با خامه، شکلات و انواع مربا يا مارمالاد یا میوه تزئين کرد.این چیز کیک را میتوانید در منزل برای میهمانان رودربایستی دار خود تهیه کنید و به عنوان یکی از محدود دسر های باکلاس به آنها معرفی کنید.

 

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *