کوکوی کدو سبز بی نظیر برای شام

کوکوی کدو سبز بی نظیر
کوکوی کدو سبز بی نظیر

امروز میخواهیم طرز تهیه یک شام خوشمزه و یک ناهار بی نظیر را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کوکوی کدو سبز بی نظیر را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کوکوی کدو سبز بی نظیر

  1. کدو سبز متوسط 6 عدد
  2. تخم مرغ 4 عدد
  3. زعفران حل شده 14 قاشق غذاخوری
  4. آرد یک قاشق غذا خوری
  5. شیر 2 قاشق غذا خوری
  6. نمک و فلفل به میزان لازم

 

طرز تهیه کوکوی کدو سبز بی نظیر

کدو ها را تمیز بشویید و بعد از اینکه پوست آنها را گرفتید به قطر یک سانتی متر حلقه ای ببرید.روی آنها را کمی نمک بپاشید.در یک ظرف گود آرد و شیر را مخلوط کنید و تخم مرغ ها را به مواد بیفزایید.مخلوطی را که حاصل میشود را با چنگال خوب بهم بزنید.کدو های سرخ شده را به همراه کمی نمک و فلفل و زعفران به مخلوط بالا اضافه کنید.بعد از اینکه روغن درون ماهیتابه خوب داغ شد مایع کوکو. را در آن ریخته و سطح آن را صاف کنید.در ماهیتابه را بگذارید تا کوکو خود را بگیرد و کامل سرخ شودکوکو را با کفگیر پشت و رو کنید و بگذارید تا طرف دیگر کوکو نیز سرخ شود.میتوانید از ماهیتابه دورو برای آسانی کار استفاده کنید.

 

 

درباره کدو سبز

کدو سبز یکی از سبزیجات پرطرفدار در بین بیماران دیابتی است اما خاصیت کدو سبز تنها مختص بیماران دیابتی نیست چرا که با مصرف درست و نحوه ی طبخ درست آن بهترین راه برای لاغری و تناسب اندام خواهد بود. در واقع باید شما بدانید که کدو سبز را در چه زمانی و کدام وعده و به همراه چه مواد غذایی باید مصرف کنید تا بهترین نتیجه را برای داشتن تناسب اندام و سلامتی به دست آورید.

مصرف کدو به تنهایی به فقر غذایی بدن می انجامد اما اگر در کنار غذا مصرف شود، می تواند یک تعدیل کننده دریافت انرژی باشد و به کاهش وزن کمک کند.مسئله رژیم گرفتن های خودسرانه مشابه آن است که بگوییم هر گردی گردو است و باید توجه داشته باشیم که هر کاهش وزن و سایزی از بعد علمی به عنوان لاغری تلقی نخواهد شد.لاغری که بتواند به سلامتی کمک کند و از ابتلا به بیماری ها پیشگیری کند اقدامی است که ضمن رساندن تمامی منابع حیاتی به بدن انسان بتواند انرژی های مازاد و نیاز آن را به مصرف برساند

Check Also

کتلت نخود و هویج استثنایی

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل برای اهل خانه تهیه کنید کتلت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *