ماهی با قارچ و اسفناج لذیذ و تازه

ماهی با قارچ و اسفناج لذیذ
ماهی با قارچ و اسفناج لذیذ

غذاهای دریایی یکی از خوشمزه ترین غذاها برای تمامی سلیقه ها میباشد. در ادامه مطلب زیر قصد داریم طرز تهیه ماهی با قارچ و اسفناج لذیذ را به شما بانوان با سلیقه آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه ماهی با قارچ و اسفناج لذیذ

  1. فیله ماهی 4 تکه
  2. قارچ 175 گرم
  3. اسفناج 1کیلو
  4. پیاز نگینی خرد شده 1عدد متوسط
  5. سید یک تا دو حبه
  6. پنیر پارمزان دو اشق غذاخوری
  7. آبلیمو یک عدد
  8. کره 25 گرم
  9. روغن زیتون یک قاشق غذاخوری
  10. نمک و فلفل تازه به مقدار لازم
  11. خلال دندان به تعداد مورد نیاز

 

 

طرز تهیه ماهی با قارچ و اسفناج لذیذ

در یک ماهیتابه کره را ریخته تا گرم شود.پیاز های خرد شده را در کره تفت داده تا فقط نرم شود.حرارت را زیاد کنید و قارچ هایی را که خرد کرده اید را به مواد اضافه کنید. و به مدت 2 تا سه دقیقه بپزید.اکنون اسفناج هایی را که خرد شده اند یه به مواد اضافه کنید.ابلیمو را نیز به مواد اضافه کنید. و کنار بگذارید دقت کند که زیاد مواد تفت داده نشود.فیله های ماهی را با کمی نمک و فلفل و کمی آبلیمو و سیر رنده شده نیم ساعت قبل از پخت مزه دار کنید.حالا شروع به رول کردن ماهی ها کنید.و با خلال دندان ماهی ها را محکم کنید.

یک ظرف مخصوص یک ظرف مخصوص فر را با روغن زیتون چرب کنید و ماهیها را درون فر اطز قبل گرم شده به مدت بیست تا 25 دقیقه در درجه حرارت 180 درجه در طبقه وسط فر قرار دهید.بعد از اینکه ماهیها پخته شد ماهی ها را از ظرف خارج کنید و مخلوط قارچ و اسفناج را در یک ظرف زیبا بریزید و ماهی ها را رویش بچینید و روی ان را پنیر پارمزان پاشیده و مجدد در فر قرار دهید تا روی آن طلایی گردد.

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *