خوراک بال مرغ لذیذ برای با سلیقه ها

خوراک بال مرغ لذیذ
خوراک بال مرغ لذیذ

امروز میخواهیم طرز تهیه یک خوراک پر طرفدار را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک بال مرغ لذیذ را به شما بانوان عزیز آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک بال مرغ لذیذ

  1. بال مرغ به مقدار لازم
  2. هویج سه عدد
  3. قارچ 250 گرم
  4. سیب زمینی 5 عدد
  5. فلفل دلمه یک عدد
  6. گوجه فرنگی و کدو دو عدد
  7. کره نصف قالب
  8. آویشن و سیر رنده شده و ادویه کاری به میزان دلخواه
  9. گل کلم و ادویه و نمک و فلفل به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه خوراک بال مرغ لذیذ

تمام مواد را تمیز بشویید.سپس خورد کنید.داخل ماهیتابه هویج را بچینید سپس از هر مواد یک لایه روی همدیگر بگذارید.روی مواد را نیز ادویه بریزید روی ادویه بال ها را بچینید.و دوباره از مواد را روی آن بچینید و دوباره ادویه ریخته و بعد مرغ را بریزید.روی مواد را فویل بکشید تا مواد حالت خشکی به خود نگیرد.مواد را دلخل فر بگذارید تا پخته شود به مواد سر بزنید تا نسوزد و پخته شود.میتوانید بالای فر را روشن کنید تا بال ها سرخ شود.درجه حرارت فر را روی 180 درجه تنظیم کنید.

 

 

درباره آویشن

آویشن نه تنها یکی از ادویه‌های محبوب در آشپزی امروزی است، استفاده از آن به عنوان دارویی شفابخش و ضامن سلامت، تاریخچه‌ای بسیار طولانی دارد. در دوران رم باستان، از این ماده برای جلوگیری از مسمومیت استفاده می‌شد و اگر کسی دچار مسمومیت می‌شد، در آب حمامش آویشن می‌ریختند تا جلوی تأثیرات مخرب مسمومیت را بگیرند. در زمانی که هنوز یخچال وجود نداشت و نگهداری از مواد غذایی دشوار بود، آویشن را در پخت غذا استفاده می‌کردند تا تأثیر مخرب گوشت فاسدشده را کم کند و از بیماری‌های ناشی از غذاهای ناسالم جلوگیری کند. قبل از این‌که آنتی‌بیوتیک‌های جدید به بازار بیایند، برای مداوای زخم‌ها از روغن آویشن استفاده می‌شد.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *