خوراک قارچ ساده مخصوص شام

خوراک قارچ ساده مخصوص
خوراک قارچ ساده مخصوص

امروز میخواهیم طرز تهیه یک خوراک ساده برای شام را به شما آموزش دهیم. خوراک قارچ ساده مخصوص از آن دست غذاهایی است که هر میهمان بد پسندی نیز آن را میپسندد.

مواد لازم برای تهیه خوراک قارچ ساده مخصوص

  1. قارچ خرد کرده3 فنجان
  2. سیر پوست کنده و خرد شده 2 حبه
  3. خرده نان تازه 1فنجلت
  4. روغن 10 قاشق غ
  5. آب لیمو ترش 2ق غ
  6. جعفری خرد شده 1قاشق غذاخوری

 

 

طرز تهیه خوراک قارچ ساده مخصوص

8 قاشق از روغن را در ظرفی میریزیم و داغ میکنیم.وقتی که روغن به اندازه کافی داغ شد حرارت را کم کرده و قارچ ها را داخل روغن و روی حرارت ملایم سرخ میکنیم.ظرف را از روی حرارت برداشته سیر و آبلیمو را داخل ان بریزید و هم بزنید.درجه حرارت فر را روی 400 درجه فارنهایت تنظیم کنید و بگذارید تا مدتی مانده تا گرم شود.خرده های نان را در روغن سرخ کنید تا برشته شود.جعفری را به مواد اضافه کنید و کمی آن را تفت دهید.مخلوط را که به دست آمده است را روی قارچ ها بریزید و با چنگال میان قارچ ها فشار دهید.ظرف را در فری به مدت 10 دقیقه بگذارید تا غذا آماده خوردن شود.

 

 

درباره جعفری

یکی از علائم برونشیت، سرفه های مکرر است. در این صورت جعفری مانند اکسپکتورانت یا همان خلط‌آور طبیعی عمل می‌کند. روش استفاده برای کاهش سرفه این است که شما بایدجعفری را به مدت 5 دقیقه دم کرده و میل کنید.جعفری خواص دیورتیک دارد یعنی ادرارآور است. از این گذشته حاوی فیبرهایی است که انباشتگی چربی‌ها را کم می‌کند. این سبزی معطر همچنین باعث کنترل اشتها می‌شود. برای همین اگر قصد لاغری دارید و می‌خواهید از شر سلولیت‌های مزاحم نیز خلاص شوید جعفری را دریابید.

روش استفاده از جعفری بمنظور کاهش وزن:به تمام سالادها و غذاهایتان جعفری اضافه کنید. برای اینکه از خواص آن نهایت استفاده را ببرید از آب جعفری غافل نباشید. برای این کار یک دسته جعفری را پاک کرده و بشویید. سپس آن را به تنهایی یا با سبزیجات دیگر در مخلوط کن بریزید و آب آن را میل کنید. تخم جعفری نیز خواص دیورتیک فوق‌العاده‌ای دارد. برای این کار به مدت 15 دقیقه نصف قاشق چای‌خوری تخم جعفری را در یک فنجان آب بخیسانید و میل کنید. مدت زمان ادامه‌ی این دوره 15 روز است.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *