پیتزا مخصوص یک فست فود متفاوت

پیتزا مخصوص
پیتزا مخصوص

یکی از خوشمزه ترین پیتزاها پیتزا مخصوص است که آن را بیشتر از سایر پیتزاها به مصرف میرسانند. امروز میخواهیم طرز تهیه این پیتزا را به شما بانوان گرامی اموزش دهیم که در منزل آن را تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه پیتزا مخصوص

  1. کالباس 200 گرم
  2. سوسیس 3 عدد
  3. گوشت چرخ کرده 100 گرم
  4. فلفل دلمه ریز خرد کرده 1 عدد
  5. قارچ خرد کرده 20 کرم
  6. سس قرمز دو قاشق سوپ خوری
  7. پنیر پیتزا رنده شده یک بسته
  8. اویشن به میزان لازم

 

 

طرز تهیه پیتزا مخصوص

ابتدا خمیر پیتزای اماده شده را در سینی که آن را از قبل چرب کرده اید بگذارید و پهن کنید.کالباس را به قطعات مربعی شکل کوچک برش بزنیدوسوسیس ها را حلقه حلقه ای برش بزنید.گوشت چرخ کرده را با یک دانه پیاز رنده شده و مقداری رب و دارچین و روغن به گونه ای تهیه کنید که شبیه مایع ماکارونی گردد و کنار بگذارید.فلفل دلمه را به صورت ریز ریز خرد کنید.پیاز و قارچ را به صورت حلقه ای برش دهید و کنار بگذارید.روی خمیر پیتزا را سس پستزا بکشید و کالباس و سوسیس را روی خمیر بریزید مایع گوشتی را روی سوسیس و کالبایس بریزید. فلفل دلمه را روی خمیر بریزید و باقیمانده مواد نظیر پودر آویشن  را روی خمیر پیتزا بچینید تا تمام مواد تمام شود.روی تمامی مواد را پنیر رنده شده پیتزا بریزید و در فر در درجه حرارت 350 بریزید و به مدت 15 دقیقه بگذارید تا مواد کامل پخته شود.

 

 

درباره آویشن

علم کشف کرده که آویشن به طول عمر یک فرد کمک می کند. روغن های فرار در آویشن با افزایش اسیدهای چرب امگا 3 مطلوب در مغز به مراقبت از ذهن کمک می کند سلول های بدن را سالم نگه می دارد و به کاهش سرعت روند پیری کمک می کند. اسیدهای چرب برای ساخت دیواره های سلول و برای حفظ ساختار سیستم عصبی، مغز و شریانها حیاتی هستند. آویشن به این دلیل که یک آنتی اکسیدان قوی است به محافظت از این چربی ها از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند.

Check Also

پیتزا تخم مرغی یک فست فود ساده

اگر قصد دارید یک فست فود ساده و در عین حال عالی را در منزل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *