سمبوسه هندی با ماهی یک غذای خاص

سمبوسه هندی با ماهی
سمبوسه هندی با ماهی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک سمبوسه جدید را به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سمبوسه هندی با ماهی را به شما بانوان علاقمند به غذاهای دریایی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سمبوسه هندی با ماهی

  1. ماهی چرخ شده 300 گرم
  2. سیب زمینی متوسط آب پز سه عدد
  3. پیاز خرد شده یک عدد
  4. گشنیز تازه خرد شده 1 قاشق مربا خوری
  5. پودر زیره  یک قاشق مرباخوری
  6. پودر سیر یک قاشق چ
  7. شنبلیله خشک 2 قاشق مرباخوری
  8. روغن و فلفل قرمز و نمک و زردچوبه به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه سمبوسه هندی با ماهی

درون ماهیتابه را کمی روغن بریزید و پیاز را داخل روغن ریخته و تفت دهید .ماهی را به پیاز اضافه کنید و همراه با نمک و زردچوبه کمی ان را تفت دهید.سپس فلفل و سیر را همراه با پودر زیره و پودر سیر و تخم گشنیز و شنبلیله خشک و گشنیز تازه  به مواد درون ماهیتابه اضافه کنید و خوب تفت دهید. اکنون سیب زمینی خرد کرده را به مواد اضافه کنید و مواد را از روی حرارت بردارید و مقداری از مواد تهیه شده شده را روی هر تکه نان قرار دهید و به صورت مثلثی بپیچید و در روغن سرخ کرده و میل نمایید.

 

 

درباره گشنیز

عرق گشنیز در رفع و درمان جوش صورت بسیار موثر است.عرق گشنیز ضد باکتری و کرم است.مصرف عرق گشنیز برای نیرومند ساختن حافظه مفید بوده و در درمان بیماری هایی مثل بواسیر , دیابت , اسید اوریک و خون ریزی داخلی موثر می باشد .برای رفع خستگی و تقویت اعصاب توصیه می شود که روزانه دو فنجان عرق گشنیز در صبح و عصر بیاشامید .

عرق گشنیز ضد تشنج بوده و باعث شادی و نشاط می شود . افزون بر این از خاصیت مدر بودن و خواب آوری نیز بهره مند می باشد .برای افزایش اشتها و تقویت نمودن قلب و روده آشامیدن عرق گشنیز سودمند می باشد . علاوه بر این عرق گشنیز مغز و کبد را تقویت نموده و در درمان سوزش زبان موثر است .

Check Also

چیز برگر سبزیجات رژیمی و بی نظیر

یکی از پر طرفدارترین فست فودها برگر ها میباشند.امروز میخواهیم طرز تهیه یک فست فود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *