دلمه سیب مخصوص میهمانیهای خاص

دلمه سیب مخصوص
دلمه سیب مخصوص

دلمه ها در بین دوستداران به تهیه غذاها طرفداران خاص خود را دارد. امروز قصد داریم طرز تهیه دلمه سیب مخصوص را به شما بانوان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این غذا را خواهید دید.

مواد لازم برای تهیه دلمه سیب مخصوص

  1. سیب پنج عدد
  2. لپه نصف فنجان
  3. آب یک و نیم فنجان
  4. گوشت چرخ کرده نیم کیلو
  5. آب یک چهارم فنجان
  6. فلفل یک چهارم قاشق چ
  7. نمک یک قاشق چایخوری
  8. پیاز خرد شده یک عدد
  9. شکر و کره دو قاشق س

 

 

طرز تهیه دلمه سیب مخصوص مخصوص

سیب ها را خوب بشویید و داخل آنها را در آورید یک تکه از قسمت بالای آن را در بیاورید و کنار بگذارید.لپه ها را در آب به مدت سی دقیقه بگذارید تا آب پز شود و پیاز ها را در کره خوب سرخ کنید و هر دو را کنار بگذارید.گوشت چرخ کرده را سرخ کنسد و بگذارید تا سرد گردد.پیاز را خرد کنید و لپه را به آن اضافه کنید و خوب با هم قاطی کنید. سیب ها را با مخلوطی که درست کرده اید در سیب بریزید تا پر شود.روی سیب ان قسمتی را که کنار گذاشته اید مجدد بگذارید و سیب ها را در قابلمه ای کنار هم قرار داده و در فر در درجه 350 فارنهایت به مدت نیم ساعت بگذارید تا بپزد.وقتی که سیب ها نیم پز شد آنها را از فر بیرون بیاورید و در مخلوطی از سرکه و شکر بریزید و دوباره آن را در فر قرار دهید تا کامل پخته شود.این دلمه را بدون فر نیز میتوان پخت.

 

 

درباره سیب

كساني كه بيماري رماتيسم و نقرس دارند آب سيب را در برنامه روزانه خود قرار دهند.
اگر موهاي شفاف و سر زنده مي‌خواهيد و همچنين چهره باطراوت و شاداب داشته باشيد روزي يك عدد سيب بخوريد. براي رفع ناراحتي‌هاي عصبي و بي‌خوابي، شب هنگام خواب يك عدد سيب بخوريد. كساني كه گوش درد دارند سيب را در خاكستر پخته به گوش بمالند. اگر خداي نكرده ضربه‌اي به چشم شما وارد شد سيب رنده شده را بصورت ضماد روي آن بگذاريد. سيب رفع كنندة تب مي‌باشد.

Check Also

دلمه بره فوق العاده مخصوص اعیانها

امروز میخواهیم طرز تهیه یک غذای اعیانی را به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *