دسر کرم گردویی عالی برای انواع سلیقه ها

دسر کرم گردویی عالی
دسر کرم گردویی عالی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک دسر خوشمزه را به شما عزیزان آموزش دهیم. دسر کرم گردویی عالی مناسب انواع سلیقه ها میباشد که در ادامه مطلب زیر طرز تهیه آن را عنوان کرده ایم.

مواد لازم برای تهیه دسر کرم گردویی عالی

  1. شکر 250 گرم
  2. کره 250 گرم
  3. زرده تخم مرغ 8 عدد
  4. مغز گردوی کوبیده شده نصف لیوان
  5. وانیل 1/2 قاشق سوپخوری

 

طرز تهیه دسر کرم گردویی عالی

در ابتدا شکر را با یک لیوان آب مخلوط کنید.این مخلوط را به مدت زمان سه تا چهار دقیقه جوشانده  و سپس  زرده هاییتخم مرغ را اضافه کرده و مرتبا هم بزنید تا سفید و نرم شوند.شربتی را که تهیه کرده ایم را اندک اندک به زرده ها اضافه میکنیم و مرتب آنها را بهم میزنیم و میگذاریم تا مخلوط سرد گردد..کره را به مدت یک ساعت بیرون از یخچال قرار میدهیم  و سپس آن را در میکسر خوب بهم میزنیم و نرم میشود.آن را به مخلوط شربت و زرده تخم مرغ می افزاییم و بهم میزنیم تا حالت یکنواخت به خود بگیرد.گردویی را که کوبیده شده است را به مواد اضافه میکنیم و کرم را حرارت میدهیم و آن را مرتب بهم میزنیم و وقتی قوام آمد و نسبتا بسته شد کرم ما آماده است .کرم آماده شده را با پسته و بادام تزیین میکنیم و میل کرده و لذت میبریم.

 

درباره گردو

اگر تصمیم گرفته‌اید چند کیلویی لاغر شوید بدانید گردو می‌تواند همیار خوبی برای رسیدن به خوش اندامی باشد. به خاطر این که اگر قبل از غذا یک مشت گردو (30 گرم) میل کنید بدون شک اشتهایی برای پرخوری و به خصوص صرف دسرهای خامه‌ای و غیره نخواهید داشت. در این صورت نه تنها پرخوری نمی‌کنید بلکه کلی فیبر هم نصیبتان می‌شود. به خاطر این که گردو سرشار از فیبر است برای همین سیری طولانی مدتی ایجاد می‌کند. زمانی که فیبرها وارد معده می‌شوند آب را به خود جذب می‌کنند و حجیم می‌شوند. برای همین به این زودی‌ها گرسنه‌تان نمی‌شود.

Check Also

کرم طالبی با طعم بی نظیر

کم کم فصل طالبی از راه رسیده و میتوان با این میوه ها غذاهای بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *