کرم پرتقالی دلچسب برای انواع کیک

کرم پرتقالی دلچسب
کرم پرتقالی دلچسب

خیلی از کیک هایی که ما برای میهمانان خود درست میکنیم کیک خشک است .در ادامه میخواهیم یک کرم خوشمزه برای کیک هایی که میخواهید با طعم میوه تهیه کنید را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کرم پرتقالی دلچسب را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کرم پرتقالی دلچسب

  1. پودر قند یک پیمانه
  2. شیر یک پیمانه
  3. وانیل 1/2 قاشق چایخوری
  4. آرد چهار قاشق غذاخوری
  5. روغن یک قاشق غذاخوری
  6. زرده تخم مرغ دو عدد
  7. آب پرتقال یک دوم پیمانه

 

 

طرز تهیه کرم پرتقالی دلچسب

آرد و شیر را با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا رنگ کرمی به خود بگیرد.آرد و شیر را روی اجاق قرار دهیدتا شکل فرنی به خود بگیرد.زرده را اندک اندک به ان بیفزایید و مرتبا به هم بزنید.وقتی که با ته قاشق ته ظرف بکشید مواد بسیار آرام به هم وصل میشوند.در این مرحله روغن را به مواد اضافه کنید.وقتی که خوب مخلوط شدند آب پرتقال و وانیل را آرام آرام به مواد اضافه کنید و گذاشته تا کامل جذب مواد شود.

 

 

درباره پرتقال

معروف ترین گونه اصلاح شده پرتقال در دنیا تامسون ناول می باشد. بیروت، پایتخت لبنان نیز یکی از معروفترین مکان های پرورش آن درجهان می باشد که پرتغال بیروتی آن نیز معروف است.جاى تعجب ندارد اگر بگوییم پرتقال ها یکى از محبوب ترین میوه هاى جهان هستند. این میوه نارنجى و خوشرنگ از زمستان تا تابستان در دسترس است و براى تهیه دسرها و حتى برخى از غذاها از آن استفاده مى شود. یک لیوان آب پرتقال هم نوشیدنى خوشمزه و دلچسبى است که خوردن آن در طول روز به سلامت و شادابى شما کمک مى کند. بنابراین از خوردن پرتقال ها لذت ببرید و این میوه مقوى و خوش طعم را در میان وعده هاى غذایى خود بگنجانید. مانند سایر میوه ها، پرتقال هم حاوى عناصر و ترکیبات ارزشمندى است که به پیشگیرى از انواع و اقسام بیمارى هاى رایج کمک مى کند، از جمله انواع سرطان هاى گوارشى مانند سرطان معده، مرى، لوزالمعده و…

Check Also

کرم طالبی با طعم بی نظیر

کم کم فصل طالبی از راه رسیده و میتوان با این میوه ها غذاهای بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *