پاپ کرن آجیل کره ای دایره ای برای میهمانی

پاپ کرن آجیل کره ای دایره ای
پاپ کرن آجیل کره ای دایره ای

امروز میخواهیم طرز تهیه یک شیرینی مخصوص میهماتی را به شما عزیزان آموزش میدهیم.این شیرینی را میتوانید برای تولد و انواع میهمانیهای خودمانی نیز تهیه کنید. درادامه مطلب زیر طرز تهیه پاپ کرن آجیل کره ای دایره ای را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پاپ کرن آجیل کره ای دایره ای

  1. 5 فنجان پاپ کورن
  2. 1فنجان بادام زمینی بو داده
  3. نصف فنجان اسماتیز
  4. 1/2فنجان شکر
  5. 1/2فنجان سبوس ذرت
  6. 1/2فنجان کره بادام زمینی خرد شده
  7. 1/2قاشق چای خوری عصاره وانیلی

 

 

طرز تهیه پاپ کرن آجیل کره ای دایره ای

پاپ کرن و آبنبات و بادام زمینی را در یک کاسه بزرگ بریزید و کنار بگذارید.یک کاسه دیگر را روی حرارت متوسط  بگذارید شکر و ذرت را با هم مخلوط کنید و بهم بزنید تا قوام آید.وقتی که غلیظ شد از روی حرارت بردارید و بگذارید تا مخلوط سرد شود.وانیل و کره و اسمارتیز را به مواد سرد شده اضافه کنید و به سرعت روی مخلوط پاپ کرن بریزید و مخلوط کنید.مواد را به حالت گلوله در آورید.در کیسه های پلاستیکی بسته بندی کنید.

 

 

درباره پاپ کرن

پاپ کورن از ذرت تشکیل شده است که یک ماده‌ غذایی صد در صد طبیعی و حاوی میزان زیادی فیبر، ویتامین و مواد معدنی است که نقش مهمی در ناحیه‌ دستگاه گوارش بر عهده دارند. فیبرها برای تنظیم حرکات روده‌ها لازم و ضروری هستند و از بروز اختلالاتی مانند یبوست پیشگیری می‌کنند. علاوه بر این فیبرهای موجود در ذرت باعث کاهش التهاب‌های شکمی می‌شوند. بنابراین شما با یک ماده غذایی دوست‌دار دستگاه گوارش سر و کار دارید.

پوست ذرت بوداده، سرشار از آنتی اکسیدان است. منظور از پوست، همان‌هایی است که معمولا بین دندان‌هایمان گیر می‌کند و جویدنشان هم سخت است! آنتی اکسیدان موجود در پاپ‌کورن، اسمش پلی فنول است. پلی فنول‌ها با رادیکال‌های آزاد در بدن مبارزه کرده و در نتیجه برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی و آسیب‌های سلولی مفید است. پاپ کورن همچنین دارای آنتی اکسیدان دیگری بنام فرولیک اسید است که در غذاهایی همچون برنج، جو، لوبیا و دیگر دانه‌های کامل یافت می‌شود.

Check Also

شیرینی مرنگ پشمکی ویژه

امروز قصد داریم یک شیرینی ویژه را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *