مرغ سرخ شده با سیب غذایی فرنگی

مرغ سرخ شده با سیب
مرغ سرخ شده با سیب

امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای فرنگی خوشمزه را به شما بانوان عزیز آموزش دهیم.مرغ سرخ شده با سیب یک غذای با کلاس نیز است که میتوانید در وعده شام برای میهمانان عزیز خود تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه مرغ سرخ شده با سیب

  1. 4 سینه مرغ بدون پوست
  2. 2قاشق چای خوری پودر کاری
  3. فلفل سیاه
  4. 3قاشق غذاخوری کره
  5. 2سیب، پوست کنده و بریده شده
  6. 1/2قاشق چای خوری شکر
  7. 1/2فنجان ماست ساده
  8. 2قاشق غذاخوری نعناع

 

 

طرز تهیه مرغ سرخ شده با سیب

سینه ها را با یک قاشق چایخوری پودر کاری و نمک و فلفل مرینت کنید. شکر و سیب را با هم مخلوط کنید.سیب خرد شده و سکر را بگذارید تا درون روغنی که روی حرارت گذاشته اید به مدت هشت دقیقه بماند.سیب را بردارید و سینه های مرغ و پودر کاری را اضافه کنید و مرغ را سرخ کنید.مرغ را درون ظرفی بریزید و نعنا و ماست را با هم مخلوط کنید و روی مرغ بریزید.

 

درباره ماست

ماست‌های پروبیوتیک مانند دیگر محصولات پروبیوتیک، دارای میکروارگانیسم‌های پروبیوتیک هستند ولی ماست‌های ساده این باکتری‌ها را ندارند. یکی از مهم‌ترین فواید مصرف این محصولات، کاهش عوارض عدم تحمل به لاکتوز است بنابراین افرادی که به لاکتوز موجود در شیر، ماست و سایر محصولات لبنی حساسیت دارند و مثلا با خوردن شیر نفخ می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی محصولات پروبیوتیک را مصرف کنند. متخصصان تغذیه آمریکایی می‌گویند اگر افراد دچار عدم تحمل لاکتوز، 2 تا 3 وعده ماست پروبیوتیک در روز مصرف کنند، نه‌تنها مشکل نفخ پیدا نمی‌کنند بلکه از خواص محصولات لبنی مانند کلسیم، پروتئین مرغوب و ویتامین‌هایB2 و B12 هم بهره‌مند خواهند شد.مطالعات نشان داده میزان ابتلا به فشار خون در افرادی که روزی دو الی سه قاشق ماست در طول روز مصرف میکنند نسبت به افرادی که این اندک لبنیات را نیز مصرف نمیکنند 50 درصد کمتر است.

Check Also

پای عدس با پوره سیب زمینی عالی

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که خانم ها میتوانند در منزل تهیه کنند پای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *