سس آلفردو لذیذ برای انواع پاستا

سس آلفردو لذیذ
سس آلفردو لذیذ

امروز قصد داریم طرز تهیه یک سس خوشمزه برای پیتزا را به شما عزیزان آموزش میدهیم. سس هایی که برای پیتزا مورد استفاده قرار میگیرند دو نوع هستند امروز قصد داریم طرز تهیه سس آلفردو لذیذ را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه سس آلفردو لذیذ

  1. کره شیرین 1/2 فنجان
  2. 3/4 فنجان پنیر پارمسان، تازه رنده شده
  3. نمک
  4. 1/4 قاشق چای خوری فلفل تازه

 

طرز تهیه سس آلفردو لذیذ

کره را در مخزن ماکروویو بگذارید  و به مدت 30 ثانیه حرارت دهید تا زمانی که ذوب شود.پنیر پارمزان را اضافه کنید و تازمانی که ذوب میشود گرم کنید.نمک و فلفل را به اختیار به مواد اضافه کنید.سیر را رنده کنید و داخل روغن زیتون سرخ کنید تا بوی آن بلند شود بعد از بلند شدن بوی سیر مواد را به سیر اضافه کنید .سس شما آماده است.

درباره کره

در طب سنتی ایران تدابیر مختلفی برای حفظ سلامت و تندرستی جسم و روح وجود دارد که یکی از آنها داشتن رژیم غذایی مناسب و سالم است؛ رژیمی که علاوه بر آنکه با مزاج و طبع فرد منطبق باشد تا حد زیادی با مزاج فصل نیز هماهنگی داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این تدابیر مصرف خوراکی ها و مواد غذایی به همراه مصلح آنهاست.

مقصود از مصلح مواد غذایی خوراکی، ادویه یا چاشنی ای است که مصرف توامان آن با مواد غذایی به ایجاد تعادل و توازن در بدن انسان کمک می کند). دکتر سعید صانعی، درمانگر و مشاور گیاه درمانی علاوه بر انکه شما را با مصلح رایج ترین خوراکی ها و مواد غذایی آشنا می کند به شما می گوید چرا باید این مواد غذایی را با هم و در کنار هم در یک وعده غذایی میل کنید.شما را برای گذاشتن این ماده غذایی سر میز صبحانه وسوسه می کند اما بد نیست بدانید انتخاب کره مناسب کار ساده ای نیست و حساسیت های خاص خود را دارد.

Check Also

سس انبه خانگی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین میوه های گرمسیری انبه است که از آن محصولات زیادی بدست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *