تخم مرغ ابری جالب برای صبحانه

تخم مرغ ابری جالب
تخم مرغ ابری جالب

امروز قصد داریم طرز تهیه یک صبحانه مقوی و جالب را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه تخم مرغ ابری جالب را به شما بانوان با سلیقه خانه دار آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه تخم مرغ ابری جالب

  1. 4 تخم مرغ
  2. 1/4فنجان پنیر پارمسان، رنده شده
  3. 1/4فنجان چیپس، خرد شده
  4. 1/4فنجان بیکن، پخته شده
  5. فلفل

 

طرز تهیه تخم مرغ ابری جالب

زرده و سفیده تخم مرغ ها را جدا کنید و سفیده ها را در یک کاسه بزرگ و زرده ها را در 4 کاسه کوچک جدا کنید.سفیده ها را آنقدر به هم میزنیم تا سفت شود.پنیر و چیپس و بیکن را داخل سفیده بریزید و روی ورق پخت بریزید به طوری که داخل آن مانند چاه باشد.داخل هر کدام از این چاه مانند ها یک زرده بریزید و. بگذارید به مدت 3 دقیقه بپزد.

 

 

درباره سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ است محتوای بسیار بالایی از پروتئینی به نام آلبومین دارد که یک منبع عالی از انرژی است. این تنها پروتئینی است که فورا توسط بدن جذب شده، افزایش فوری انرژی را فراهم می کند. پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ در ساخت عضلات همچنین تقویت آنها کمک کند. پروتئین به طور طبیعی دارای اسیدهای آمینه است که برای ساخت عضلات بسیار ایده آل است.بدنسازانی که از سفیده تخم مرغ در رژیم غذایی خود بهره نمی‌ گیرند در واقع موقعیت بسیار ممتازی را از دست می ‌دهند، زیرا سفیده تخم مرغ به رغم غنی بودن از خالص‌ ترین نوع پروتئین، دارای میزان ناچیزی از کربوهیدرات ‌ها، چربی و کلسترول است.پروتئین سفیده تخم مرغ به راحتی جذب ماهیچه‌ ها می ‌شود و هر سفیده بدون زرده در حدود ۶/۳ گرم پروتئین خالص دارد که حاوی تمامی ۸ اسید آمینه اساسی مورد نیاز بدن شامل والین، لوسین، ایزولوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین و تریپتوفان است و ویتامین‌ های A, E, K, B۱۲, ریبوفلاوین و اسید فولیک نیز به وفور در سفیده تخم مرغ یافت می ‌شود که در ساخت ماهیچه‌ ها نقشی اساسی بر عهده دارند.

Check Also

اشکنه گوجه سبز یک غذای ساده

اشکنه غذایی است که از دبر باز به عنوان یک غذای ساده از آن یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *