سوپ هویج تازه یک سوپ زمستانی ناب

سوپ هویج تازه
سوپ هویج تازه

سوپ ها در فصل زمستان طرفداران خاص خود را دارد ولی فکر نکنم تا به حال اسمی از سوپ با هویج به گوشتان حرفی خورده باشد.امروز قصد داریم طرز تهیه سوپ هویج تازه را به شما بانوان گرامی آموزش دهیم.

طرز تهیه سوپ هویج تازه

  1. 1/4 فنجان روغن زیتون
  2. 2متوسط ​​پیاز خرد شده
  3. 2سیب زمینی بزرگ
  4. 15 هویج متوسط
  5. یک تا دو حبه سیر
  6. 1/2قاشق چای خوری آویشن خشک
  7. 4- 6 فنجان آب یا 4 – 6 فنجان سوپ مرغ، به عنوان مورد نیاز
  8. 2قاشق غذاخوری عسل
  9. 1تا 1/2قاشق چای خوری آجیل تازه، تازه رنده شده
  10. نمک دریا
  11. فلفل سیاه سبز

 

 

طرز تهیه سوپ هویج تازه

روغن را در یک کاسه بزرگ بر روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیاز را اضافه کرده و آن را تا 6 تا 8 دقیقه خنک نگه دارید و اغلب به طور هم زمان با هم مخلوط کنید.سیب زمینی، هویج، سیر و گیاهان را در شعله کم قرار دهید؛ پیاز و روغن را اضافه کنید، آنها را از ظرف خارج کنید. به اندازه کافی آب اضافه کنید تا همه چیز را پوشش دهید. تا زمانی که سبزیجات نرم شوند غذا را طبخ کنید.سوپ باید غلیظ شود.عسل را مخلوط کرده و بهم بزنید.نمک و ادویه را به مواد اضافه کنید و سوپ را داخل کاسه بکشید و میل کنید.

 

 

ذرباره عسل

عسل دارای سابقه دارویی طولانی است وبا توجه به خواص عسل توسط فرهنگ ها و ملل بیشماری از ۲۵۰۰ سال پیش در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است . عسل تقریبا در سراسر جهان بطور گسترده استفاده میشود و در بعضی نقاط به عنوان یک ماده ی غذایی مهم و اصلی شناخته میشود. در حالی که خواص درمانی متعددی از عسل به عنوان یک عنصر مهم در طب سنتی شناخته شده است با این حال دانشمندان عصر جدید در حال تحقیقات جهت استفاده از عسل در درمان بیماری های جدید خصوصا بیماری های مرتبط با زخم ها و پوست میباشند . مصریان باستان از عسل به عنوان یک مایع مومیایی و ماده ای برای بهبود زخم ها استفاده میکردند .

یک قاشق غذاخوری عسل خام شامل ۶۴ کالری، بدون چربی، بدون کلسترول و بدون سدیم است، طبق تحقیقات انجام شده حدود ۸۰ درصد کربوهیدرات، ۱۸ درصد آب ، و دو درصد ویتامین ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه در عسل طبیعی وجود دارد است.

Check Also

سوپ جو و قارچ زمستانی لذیذ

یکی از خوشمزه ترین سوپ هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید سوپ جو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *