ماهی تیلاپیای گریل شده دلچسب

ماهی تیلاپیای گریل شده
ماهی تیلاپیای گریل شده

ماهی ها از جمله غذاهای عالی و پر خواص میباشند.امروز میخواهیم در سایت فست فود  طرز تهیه ماهی تیلاپیای گریل شده را به شما بانوان گرامی آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه ماهی تیلاپیای گریل شده

  1. 2 کیلوگرم فیله تیلاپیا
  2. 1قاشق چای خوری روغن زیتون
  3. 1قاشق چای خوری ادویه قرمز ماهی
  4. 1فنجان سس مایونز
  5. 6حبه سیر خرد شده
  6. 1/1قاشق غذاخوری آب لیمو
  7. 1/1قاشق غذاخوری سس خردل
  8. 3/4قاشق چای خوری ترخون خشک شده

 

طرز تهیه ماهی نیلاپیای گریل شده

گریل را از قبل گرم کنید.سس خردل و سس مایونز و ترخون خشک را با هم برای تهیه سس مخلوط کنید.برای تهیه فیله ماهی ابتدا ماهی ها را تمیز بشویید.ماهی ها را در روغن زیتون و آبلیمو و سیر رنده شده بخوابانید.بگذارید به مدت یکساعت بخوابد.ماهی ها را بعد از مرینت روی گریل قرار دهید.دو طرف آن را بپزید و داخل سینی بگذارید و با سس مخصوص میل کنید.

 

درباره ماهی تیلاپیا

اگر شما جزء جمعیت آسیب‌پذیری چون بیماران قلبی هستید، لازم است که در مورد آنچه می‌خورید بسیار دقیق باشید. منظور از آنچه می‌خورید، شامل همه چیز است. ولی وقتی نوبت به ماهی می‌رسد، مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای قلب خود انجام دهید، این است که نوع مناسب ماهی را مصرف کنید و یا از روغن ماهی رژیمی استفاده نمایید. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهند شما با خوردن نوع نامناسب ماهی به خود آسیب می‌زنید و تیلاپیلا نیز در گروه ماهی‌های نامناسب قرار دارد.

البته ممکن است این برای همه مشکل‌ساز نباشد. یعنی خوردن تیلاپیلا بیش از خوردن همبرگر برای افراد عادی مشکل ایجاد نمی‌کند.سخنگوی انجمن رژیم درمانی آمریکا در مورد توزیع‌کنندگان گفت: این صنعت باید راه‌های پرورش ماهی را اصلاح نماید. ایده کلی پرورش ماهی خوب است، ولی در این صنعت برای تغذیه ماهی از غذاهای ارزان استفاده می‌شود تا قیمت ماهی پایین نگه داشته شود و این مسئله تاثیر بدی روی کیفیت تغذیه‌ای ماهی می‌گذارد.

 

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *