دسر پای کرم شکری فوق العاده

دسر پای کرم شکری
دسر پای کرم شکری

امروز قصد داریم طرز تهیه یک دسر خوشمزه و جالب را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دسر پای کرم شکری را به شما کاربران عزیز آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر پای کرم شکری

  1. 3/4 فنجان قند سفید
  2. 1/8قاشق چای خوری نمک
  3. 2فنجان نصف و نیم کرم
  4. 1/4فنجان شکر قهوه ای
  5. 1/4فنجان کاستارد
  6. 1/2فنجان مارگارین یا 1/2 فنجان کره
  7. 1قاشق چای خوری وانیل

 

طرز تهیه دسر پای کرم شکری

برای تهیه پای کرم  شکر سفید و نمک و نصف نصف از خامه و کرم با هم مخلوط کنید و به جوش آورید.برای تهیه رنگ رویی پای از شکر قهوه ای و کرم کاستارد استفاده کنید و مخلوط را با اب گرم کنید.به مواد کره را اضافه کنید و مداوم بهم بزنید تا غلیظ شود.مواد زیرین را در یک ظرف بریزید و مواد دیگر را روی آن بریزید و روی آن را دارچین بپاشید و به مدت 25 دقیقه در دمای 375 درجه سانتی گراد بگذارید.

 

درباره دارچین

با توجه به مطالعاتی که تا کنون بر روی گروهی از موش‌های آزمایشگاهی و تعدادی از انسان‌ها انجام شده است، نشان می‌دهند که دارچین می‌تواند، به حساسیت انسولین و انتقال گلوکز کمک کند و همچنین در کاهش التهاب نیز نقشی ایفا کند. رایت می‌گوید، من فکر می‌کنم که این یکی از قوی‌ترین شواهدی است که تاکنون در رابطه با افراد مبتلا به دیابت و کنترل قند خون یافت شده است.اِیمی استوکرت، پژوهشگر شیمی دانشگاه داروسازی رابه اوهایو شمالی که بر روی خواص دارچین پس از دوران یائسگی مطالعه می‌کند می‌گوید، “آن‌ها به برخی از اثرات مثبت دارچین پی برده اند؛ اما پژوهش‌های دیگر نتایج دیگری را نشان می دهند.”

استوکرت که نویسندگی بخش کوچکی از مطالعاتی که بر روی ۱۸ فرد مبتلا به دیابت نوع ۲ بودند را بر عهده داشت، بیان داشت که مطالعاتش نشان می‌دادند که مصرف گونه هایی از دارچین کاسیا در رژیم غذایی می‌تواند به پایین آوردن سطح گلوکز کمک کند. در واقع در مطالعات او شواهدی وجود داشت که دارچین می تواند با داروهای خوراکی دیابت قابل قیاس باشد.

 

Check Also

شیرینی مرنگ پشمکی ویژه

امروز قصد داریم یک شیرینی ویژه را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *