سالاد میوه کرمی با کلاس و مخصوص

سالاد میوه کرمی با کلاس
سالاد میوه کرمی با کلاس

سالاد ها در سبد غذایی خانوار باید جایگاه ویژه ای داشته باشند.امروز قصد داریم طرز تهیه سالاد میوه کرمی با کلاس را به شما آموزش میدهیم.این سالاد یکی از نمونه سالاد های مقوی میباشد.

مواد لازم برای تهیه سالاد میوه کرمی با کلاس

  1. 2 موز متوسط خرد شده
  2. 2سیب متوسط خرد شده
  3. 1 لیمو
  4. 2فنجان توت فرنگی برش خورده
  5. 2فنجان انگور
  6. 1فنجان پودینگ وانیلی
  7. 1/2فنجان آب

 

طرز تهیه سالاد میوه کرمی

میوه ها را تمیز بشویدد و به صورت برش های دلخواه خرد کنید. توجه داشته باشید که اگر برش های شما یکدست باشد سالاد زیبا تری خواهید داشت.برای تهیه کرم پودینگی روی سالاد موز و سیب و ابلیمو و پودینگ وانیلی را با هم در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا مخلوط شوند.آناناس و توت فرنگی و توت فرنگی و سیب و پرتقال را که خرد کرده اید را در یک ظرف زیبای سالادی بریزید اگر میخواهید تزیینات خود را نیز به سالاد افزوده کنید.مخلوط پودینگ را با یک صافی صاف کنید و به طور یکنواخت روی سالاد خود بریزید.سالاد را در یخچال قرار دهید تا خنک شود.

 

 

درباره آب لیمو

بسیاری از محصولات آرایشی با هدف شفاف ‌سازی و حفاظت از پوست تولید می‌ شوند اما اغلب بهای آن ‌ها بالاست و در مواردی نیز با پوست سازگار نبوده و نتیجه عکس دارند. مصرف این نوشیدنی طبیعی علاوه بر تأثیرگذاری بر روی پوست از میزان جوش‌ های سرسیاه و چین و چروک پوست می ‌کاهد. لیموترش به بدن شما کمک می ‌کند تا با اثرات منفی افزایش سن روی پوست مقابله کند. این میوه با خاصیت آب‌ رسانی بالا، چشمه جوانی شما را خروشان تر می ‌کند.

مشکلات گوارشی جزو بیماری‌ های شایع است اما ترکیب آب گرم و لیموترش راه‌ حلی موثر برای بهبود ناراحتی‌ های گوارشی است. خوردن لیموترش به تسکین معده و بهبود هضم غذا کمک می‌ کند به ویژه وقتی که آن را همراه با کمی آب گرم و نعناع مصرف کنید. نوشیدن این مایع حالت تهوع را کاهش داده و دل آشوبه را از بین می ‌برد.

 

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *