خوراک مرغ پرتقالی آسان پخت

خوراک مرغ پرتقالی آسان
خوراک مرغ پرتقالی آسان

امروز در سایت فست فود طرز تهیه یک مرغ خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک مرغ پرتقالی آسان را به شما بانوان گرامی اموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ پرتقالی

  1. 8 ران مرغ بدون پوست
  2. 3قاشق غذاخوری آرد
  3. 1/3فنجان مارمالاد پرتقالی
  4. 1/3فنجان سس کباب
  5. 2قاشق غذاخوری سس سویا
  6. 1قاشق غذا خوری روغن زیتون تازه

 

 

طرز تهیه خوراک مرغ پرتقالی آسان

جوجه را با ارد  پوشش داده و سرخ کنید.تمامی مواد را مخلوط کنید و درب جوجه را بگذارید. برای مدت زمان 3 تا 4 ساعت بگذارید تا مواد خوب پخته شود.

 

 

درباره سویا

سویا قرنهاست که غذای مردم آسیا مخصوصا چین بوده است . چینی ها آن را همراه با برنج بعنوان غذای اصلی خود مصرف می کنند . ایالات متحده آمریکا بزرگترین تولید کننده سویا می باشد و تقریبا دو سوم محصول کل دنیا را تولید می کند . سویا در ایران بنام (لوبیا روغنی ) ،‌( لوبیا چینی ) سوژا و دانه سویا معروف است .

سویا گیاهی است یکساله دارای ساقه پرشاخه ، برگهای آن بیضی ، نوک تیز و سبز رنگ می باشد . میوه آن شبیه لوبیا است که در هر غلاف آن سه تا پنج دانه جدا از یکدیگر وجود دارد . رنگ دانه سویا بر حسب انواع مختلف متفاوت است و برنگهای زرد ، سفید ،‌سیاه ، خاکستری و خالدار دیده می شود .

دانه سویا به بزرگی یک نخود کمی مسطح و گرد است . دانه سیاه سویا بشتر در طب گیاهی مصرف دارد ولی از دانه زرد رنگ آن بیشتر برای روغن گیری استفاده می کنند . سویا بعلت داشتن پروتئین و مواد مغذی در تغذیه انسان بکار می رود .سویا از چین به نقاط دیگر دنیا راه یافته است و بطور وحشی در آن کشور وجود دارد . سویا در حدود 3500 نوع مختلف دارد که هر کدام آب و هوای مخصوصی را می خواهد

Check Also

تزیین پفیلا برای شب یلدا

یکی از خوراکی هایی را که میتوانید رد شب یلدا برای سفره زیبای خود تزیین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *