ناگت ماهی لذیذ غذایی پرطرفدار

ناگت ماهی لذیذ
ناگت ماهی لذیذ

امروز قصد داریم طرز تهیه یک خوراک حاضری با ماهی را به شما بانوان گرامی آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه ناگت ماهی لذیذ را به شما آموزش دهیم. میتوانید این ناگت را در یخچال نگهداری کنید و فریز کنید.

مواد لازم برای تهیه ناگت ماهی لذیذ

  1. ماهی 1/2 کیلوگرم به دلخواه
  2. 1قاشق غذاخوری آب لیمو
  3. 3قاشق غذاخوری شیر
  4. 1تخم مرغ
  5. 2قاشق غذاخوری سس خردل
  6. 2قاشق غذاخوری ماست
  7. نمک
  8. فلفل
  9. پودرهای سوخاری

 

 

طرز تهیه ناگت ماهی لذیذ

سرخ کن را روی 200 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. ماهی ها را به قطعات مربعی دلخواه و متوسط ببرید.با آبلیمو و نمک و فلفل مرینت کنید.در یک کاسه دیگر شیر و تخم مرغ و خردل و ماست را با هم مخوط کنید و نمک و فلفل را برای مزه دار کردن آن اضافه کنید.ماهی ها را در کاسه مخلوط شیر بزنید تا کامل ماهی را بپوشاند.سپس آن را در پودر سوخاری بزنید.و داخل روغن بریزید تا سرخ شوند.ناگت ها را در یخچال قرار دهید و آنها را فریز کنید.

 

 

درباره فلفل

غذاهای تند‌‌‌‌‌ برای قلب مفید‌‌‌‌‌ند‌‌‌‌‌. از آنجا که فلفل و غذاهای تند‌‌‌‌‌ توانایی بد‌‌‌‌‌ن را برای از بین برد‌‌‌‌‌ن لخته های خونی افزایش می‌‌د‌‌‌‌‌هند‌‌‌‌‌، به سلامت قلب کمک زیاد‌‌‌‌‌ی می‌‌کنند‌‌‌‌‌. تحقیقات نشان می‌‌د‌‌‌‌‌هند‌‌‌‌‌ با مصرف فلفل تند‌‌‌‌‌، کلسترول LDL (کلسترول بد‌‌‌‌‌ خون) کمتر اکسید‌‌‌‌‌ه شد‌‌‌‌‌ه و د‌‌‌‌‌ر نتیجه احتمال سکته قلبی کاهش پید‌‌‌‌‌ا می‌‌کند‌‌‌‌‌. کاپسایسین موجود‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌ر فلفل همچنین با ورم، یکی از عوامل حمله قلبی د‌‌‌‌‌ر بد‌‌‌‌‌ن، مبارزه می‌‌کند‌‌‌‌‌. آمار نشان می‌‌د‌‌‌‌‌هد‌‌‌‌‌ میزان مشکلات قلبی، از جمله سکته د‌‌‌‌‌ر فرهنگ‌هایی که د‌‌‌‌‌ر آنها غذاهای تند‌‌‌‌‌ بیشتر مصرف می‌‌شود‌‌‌‌‌ به میزان قابل توجهی کمتر است.

غذاهای تند‌‌‌‌‌ همچنین به بهبود‌‌‌‌‌ گرد‌‌‌‌‌ش خون د‌‌‌‌‌ر بد‌‌‌‌‌ن کمک بسیاری می‌‌کنند‌‌‌‌‌. وقتی شما فلفل یا یک غذای تند‌‌‌‌‌ می‌‌خورید‌‌‌‌‌، د‌‌‌‌‌مای بد‌‌‌‌‌ن‌تان افزایش می‌‌یابد‌‌‌‌‌. د‌‌‌‌‌ر نتیجه سرعت گرد‌‌‌‌‌ش خون بیشتر می‌‌شود‌‌‌‌‌ و قلبتان تند‌‌‌‌‌‌تر می‌‌زند‌‌‌‌‌. همچنین با توجه به اینکه فلفل د‌‌‌‌‌ارای ویتامین A و C است، با خورد‌‌‌‌‌ن آن، د‌‌‌‌‌یواره رگ‌ها مقاومت بیشتری پید‌‌‌‌‌ا می‌‌کنند‌‌‌‌‌.

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *