نان تست با کلم بروکلی و گوجه دودی

نان تست با کلم بروکلی
نان تست با کلم بروکلی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای خوشمزه با نان تست را به شما بانوان گرامی آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه نان تست با کلم بروکلی را به شما علاقه مندان با سایت فست فود آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه نان تست با کلم بروکلی

  1. 2 فنجان بروکلی
  2. 1قاشق غذاخوری رزماری تازه، خرد شده
  3. 1/4قاشق چای خوری پودر سیر
  4. 1قاشق غذاخوری روغن سرخ کردنی
  5.  نمک برای طعم دادن
  6. فلفل برای مزه دادن
  7. نان تست به میزان کافی
  8. پنیر گودا به مقدار کافی
  9. 1/3فنجان پنیر مازارلا

 

 

طرز تهیه نان تست با کلم بروکلی

فر را روی 400 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.در یک کاسه بزرگ بروکلی و رزماری و پودر سیر و ترشی فلفل و روغن آووکادو را با نمک و فلفل با هم ترکیب کنید.نان تست را باز کرده و روی ان را روغن بمالیدیک قاشق از مخلوط کلم بروکلی را با قاشق روی نان تست بمالیدپنیر گودا و موتزارلا را روی آن بریزید و برای 18 تا 23 دقیقه داخل فر قرار دهید تا نان تست ها برشته شوند.

 

درباره روغن کلم بروکلی

آووکادو ، در برخی از کشورها، به نام میوه جوانان معروف است .غنی از ویتامین های A، E ، D، B1 ، B2، K، PP و اسیدهای چرب ضروری که بسیار مفید برای پوست شما می باشد ، روغن آووکادو می تواند مزایای شگفت انگیزی برای کل بدن شما به ارمغان بیاورد وازهر دوروش خوراکی وبیرونی می توانید برای پوست استفاده کنید . این روغن در مبارزه با روند پیری بسیار موثر است ، به آسانی جذب می شود و بر روی هر نوع پوستی می تواند استفاده شود . روغن آوکادو کمک می کند تا پوست با مواد غذایی طبیعی مفید تغذیه شده وباعث رطوبتونرمی پوست شده وبا این کار پوست را تحریک به کلاژن سازی میکند.

 

Check Also

نان تخمه ای مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین نان هایی که میتوانید به عنوان صبحانه و به تنهایی نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *