ساندویچ کوفته قلقلی با گوشت گوسفند

ساندویچ کوفته قلقلی
ساندویچ کوفته قلقلی

ساندویچ ها همواره طرفداران زیادی دارد.امروز قصد داریم طرز تهیه یک ساندویچ عالی را به شما آموزش دهیم.ساندویچ کوفته قلقلی یک غذای عالی است که در ادامه مطلب زیر طرز تهیه آن را آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه تهیه ساندویچ

  1. 300 گرم گوشت چرخی گرم
  2. 100 گرم سس قرمز
  3. 1 بسته کرم پنیر نرم شده
  4. 1/2فنجان سس مایونز
  5. 1/4قاشق چای خوری فلفل سیاه
  6. 2فنجان پنیر موتزارلا خرد شده

 

طرز تهیه ساندویچ کوفته قلقلی

300 گرم گوشت چرخی سس قرمز و سس مایونز و فلفل سیاه و کرم پنیری را با هم مخلوط کنید و ورز دهید موادرا با دست به قلقلی های متوسط در آورید و در روغن سرخ کنید.نان را با چاقو برش دهید.قلقلبی ها را در ساندویچ بگذارید و مخلوط پنیر را تکه تکه کنید و روی قلقلی ها قرار دهید.ساندویچ را در فویل بپیچید و داخل فر قرار دهید تا ساندویچ ها پخته شود.قلقلی هایی را که برای ساندویچ تهیه میکنید میتوانید مانند قلقلی هایی درست کنید که در کلم پلو میریزید.کوفته ها را میتوانید قشنگ سرخ کنید.میتوانید به جای سس مایونز از سس ماست استفاده کنید.این سس بسیار خوشمزه است و جایگزین مناسبی برای انواع سس های مضر مانند سس مایونز میباشد.

 

 

درباره سس ها

در کشور انگلستان، سس گوشت نوعی سس سنتی محسوب می‌شود که معمولاً همراه با گوشت کباب شده مصرف می‌شود. مواد تشکیل دهنده آن، سیب زمینی، گوشت و سبزیجات پخته است. سس سیب و سس نعنا هم همراه با گوشت مصرف می‌شوند. کرم سالاد با انواع سالاد سرو می‌شود. سس کچاپ و سس قهوه‌ای، بیشتر با غذاهایی که سریع حاضر می‌شوند به کار می‌رود. خردل، با هر نوع غذایی به عنوان چاشنی استفاده می‌شود. کاسترد هم نوعی سس شیرین است که معمولاً همراه دسرها مصرف می‌شود. مردم آسیا از انواع دیگری سس استفاده می‌کنند: در چین، سس‌ها را از دانه سویا یا لوبیا سیاه تخمیر شده همراه با انواع روغن‌های تند، تهیه می‌کنند. مردم آسیای جنوب شرقی مثل تایلند و ویتنام، از سس‌هایی استفاده می‌کنند که در تهیه آنها ماهی تخمیر شده به کار رفته است.

 

 

Check Also

ساندویچ بادمجان دلپذیر

اگر به دنبال ساندویچی هستید که برای فرزندان خودتان تهیه کنید و از نوع ساندویچ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *