مافین پیتزایی ساده مخصوص کودکان

مافین پیتزایی ساده
مافین پیتزایی ساده

همه ما مافین ها را با طعم شیرین میشناسیم .امروز قصد داریم طرز تهیه یک مافین جدید را به شما آموزش دهیم که به نوعی یک فست فود نیز تعریف میشود. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه مافین پیتزایی ساده را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه مافین پیتزایی

  1. 2 اسفناج برگ پهن
  2. 2قاشق غذا خوری سس پیتزا
  3. 1فنجان پنیر
  4. 1/2فنجان ژامبون
  5. 1/2فنجان آناناس

 

طرز تهیه مافین پیتزایی ساده

کلوچه های نانی را از وسط به دو نیم تقسیم کنید.کمی وسط کلوچه ها را خالی کنید سس را کمی تفت دهید و داخل کلوچه را را با فرچه سس بکشید.کمی پنیر روی سس بپاشید.اسفناج را برگ کرده و برگ اسفناج را در کف کلوچه پهن کنید و روی آن را ژامبون و آناناس و روی مواد پنیر پیتزا بریزید.پیتزا را داخل فر در دمای 270 درجه سانتی گراد به مدت زمان هفت دقیقه بگذارید تا بپزد.

 

درباره آناناس

آناناس دارای ویتامین سی میباشد. بنابراین با خوردن آن، علاوه بر تامین ویتامینC مورد نیاز، پیری سلول‌های بدن نیز به تعویق انداخته میشود. استفاده از آب آن روی پوست نیز همین تاثیر را دارد. مصرف روزانه دو حلقه متوسط آناناس تازه، بخشی از نیاز بدن به این ویتامین را تامین کرده و روند پیری سلول‌های بدن بویژه پوست را نیز به تعویق می‌اندازد.

بتاکاروتن که می‌توان آن را در انبه، پاپایا، زردآلو، کلم بروکلی، طالبی و هویج نیز یافت، یکی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که نشانه‌های حساسیت را کنترل می‌کند. بنابراین در فصل بهار که اوج حساسیت فصلی است، مصرف روزانه چند حلقه آناناس تازه باعث کنترل نشانه‌های حساسیت می‌شود.اگر عمل هایی روی پوست خود انجام داده اید از جمله عمل زیبایی پوست و یا عمل ابدومینو پلاستی یکی از میوه هایی که میتواند زخم و یا جای بخیه را زود ترمیم و بازسازی کند و زمان خوب شدن زخم را کوتاه  کند آناناس است.

Check Also

پیتزا تخم مرغی یک فست فود ساده

اگر قصد دارید یک فست فود ساده و در عین حال عالی را در منزل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *