کوفته قلقلی های تند مخصوص هر غذایی

کوفته قلقلی های تند
کوفته قلقلی های تند

قلقلی از جمله کوفته های ریزی هستند که میتوانید برای هرنوع غذایی از جمله غذاهای برنجی استفاده کنید. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کوفته قلقلی های تند را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کوفته قلقلی های تند

  1. 2 فنجان آرد پخت و پز بیسکوییتی
  2. 1کیلوگرم سوسیس سرخ کرده تند
  3. 1پنیر پنیر چدار تکه تکه شده

 

طرز تهیه کوفته قلقلی های تند

درجه روغن را به 350 فارنهایت برسانید.مخلوط را با بیسکوییت خشک سوسیس خام و پنی در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید.نکته بسیار مهم این است که مخلوط بسیار خشک است – پس مهم است که قبل از ترکیب، سوسیس و پنیر خود را به دمای اتاق برسانید.از مواد به اندازه گلوله ای کوچک از مواد بردارید و قلقلی کنید.مواد را در روغن سرخ کنید.

 

درباره پنیر

بلی، این باور که وجود هر نوع کپکی روی پنیرها می‌ تواند ارزش غذایی آن را بالا ببرد، غلط است. در محیط اطراف ما انواع بسیار گوناگونی از قارچ ‌ها و کپک ‌ها وجود دارند که بسیاری از آن ها می ‌توانند خاصیت بیماری ‌زایی داشته باشند. علاوه بر خود کپک‌ ها، گروهی از آن ها هنگام رشد، توانایی تولید توکسین‌(سم)‌هایی را نیز دارند که تحت‌ عنوان مایکوتوکسین شناسایی می ‌شوند.

بسیاری از مایکوتوکسین ‌ها علاوه بر ایجاد مسمومیت، در بسیاری موارد سرطان‌ زا نیز هستند و می ‌توانند انواعی از سرطان ‌ها مثل سرطان کبد را ایجاد کنند. استفاده از نام کلی کپک در تولید نوع خاصی از پنیر به این معنی نیست که هر پنیری نیز که به دلیل شرایط نامطلوب نگهداری، دچار هر نوع کپک‌ زدگی شد، دارای ارزش غذایی بالاتری است.بله. البته تولید این نوع محصول در کشور آنچنان متداول نیست و مصرف‌ کنندگان پنیر به‌ طور عمده آن را به همان شکل کلاسیک می ‌پسندند، با این حال انواع وارداتی و در مواردی معدود تولید این محصولات در کشور ما نیز وجود دارد که مخاطبان خاص خود را نیز دارد.

Check Also

کوفته کدو سبز ویژه با طعم عالی

اگر میخواهید برای اهل منزل یک کوفته خوشمزه تهیه کنید کوفته کدو سبز ویژه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *