خوراک قارچ پخته شده قهوه ای بی نظیر

خوراک قارچ پخته شده
خوراک قارچ پخته شده

خوراک ها یکی از پر طرفدارترین غذاها در بین طرفداران غذاهای ساده میباشد. امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای لذیذ با قارچ را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک قارچ پخته شده را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک قارچ پخته شده

  1. 24 عدد قارچ کوچک
  2. 2قاشق غذاخوری روغن زیتون یا کره
  3. 1تا 2 حبه سیر
  4. 1تا1/2 قاشق چای خوری ریز ریز شده پونه تازه خشک
  5. 2قاشق غذاخوری پودر سوخاری
  6. 1/2قاشق چای خوری نمک (یا بیشتر به طعم)
  7. 1/4قاشق چای خوری فلفل سیاه
  8. جعفری، خرد شده مقداری

 

طرز تهیه خوراک قارچ پخته شده

قارچ ها را تمیز بشویید و سر را از تن قارچ جدا کنید.سیب زمینی را در پردازش گر غذایی بریزید سپس با سیر و روغن زیتون در یک کاسه بریزید و روی حرارت قرار دهید و به مواد نمک و پودر کاکائو و 1/8 قاشق چایخوری فلفل به آن اضافه کنید و مخلوط کنیدقارچ ها را با مواد پخته شده پر کنید و داخل فر به مدت 30 دقیقه در درجه حرارت 400 درجه فارنهایت بگذارید تا بپزد.

 

 

درباره پونه

پونه گیاه شب کوتاه بشمار امده و کشت آن در شرایط روز بلند سبب افزایش محصول گردیده و در سنتز اسانس آن نیز تأثیر مثبت را دارد به همین جهت همواره توصیه می شود که این گیاه در دامنه جنوبی تپه ها کشت گردد،این گیاه دارای ریشه های سطحی بوده که قادر به جذب رطوبت از اعماق زمین نمی باشد، لذا آبیاری مناسب در طول رویش آن ضروی بوده و این گیاه در طول رویش به حداقل 700 تا 800 میلیمتر بارندگی آبیاری نیاز داشته است به همین جهت باید آن را همواره در مناطقی که از نظر آب غنی باشند کشت نمود. گیاهان از 3 تا 4 هفته بعد از رویش تا قبل از گلدهی به مقادیر مناسبی آب نیاز داشته اند و باید تحت آبیاری منظم قرار گیرند، مقدار اسانس تولید شده در پیکر رویشی با مقدار رطوبت خاک رابطه مستقیم داشته و بهمین دلیل برای تولید محصولی باکیفیت مطلوب، رطوبت خاک در طول رویش باید معادل 80 درصد باشد.

 

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *