اسپاگتی جنوب غربی فوق العاده فرنگی

اسپاگتی جنوب غربی فوق العاده
اسپاگتی جنوب غربی فوق العاده

غذاهای فرنگی همواره طرفداران خاص خود را دارند امروز قصد داریم طرز تهیه اسپاگتی جنوب غربی فوق العاده را به شما بانوان عزیز آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه اسپاگتی جنوب غربی فوق العاده

  1. یک بسته اسپاگتی
  2. دو عدد گوجه فرنگی
  3. 3/4فنجان پنیر موتزارلا
  4. 1قاشق چای خوری زیره سبز
  5. 1/4قاشق چای خوری نمک
  6. 1/4قاشق چای خوری فلفل سیاه

 

 

طرز تهیه اسپاگتی جنوب غربی

فر را روی دمای 350 درجه تنظیم کنید.گوجه فرنگی ها را با آب و لوبیا و یک دوم فنجان پنیر و سیب زمینی و زیره سبز و نمک و فلفل مخلوط کنید.اسپاگتی ها داخل آب بریزید و بگذارید تا تهیه شود.اسپاگتی ها را در ظرفی بریزید که کف آن را روغن زده اید و بگذاریدتا آرام با پنیر بپزد.اسپاگتی ها را داخل ظرفی بریزید و لوبیا و موادی را که پخته اید کنار آن بریزید.غذا را با جعفری تازه تزیین و میل کنید.

 

درباره زیره سبز

زيره داراي تانن ، روغن زرين و اسانس است . اسانس زيره را از تقطير ميوه له شده تحت اثر بخار آب بدست مي آورند . اين اسانس مايعي است بيرنگ که در اثر ماندن ابتدا برنگ زرد و سپس قهو ه اي رنگ مي شود .بوي زيره مربوط به آلدئيدي بنام کومينول است . مقدر کومينول در زيره بسته به محل کشت آن بين ۳۰ تا ۵۰ درصد است .ضد تشنج است . براي برطرف کردن بيماري صرع مفيد است. در دفع گاز معده موثر است . قاعده آور است . عرق آور است. براي رفع برونشيت از دم کرده زيره استفاده کنيد .

براي برطرف کردن سوءهاضمه مفيد است. ترشحات زنانگي را برطرف مي کند. براي تحريک اشتها زيره سبز ه را با سرکه و آب مخلوط کرده و قبل از غذا بخوريد . براي برطرف کردن قطره قطره ادرار کردن زيره را تفت داده و سرخ کنيد سپس با آب بخوريد . براي رفع نفخ روده و معده مي توانيد دم کرده زيره را تنقيه کنيد . براي التيام زخم چشم ، دانه هاي له شده زيره سبز را در آب برنج خام خيس کرده و سپس مايع بدست آمده را قطره قطره روي زخم چشم بريزيد. هنگاميکه اطفال شير خوار دل درد دارند و نفخ در شکم شان پيچيده چند قطره اسانس زيره را با روغن بادام مخلوط کرده و با آن شکم آنها را ماساژ دهيد . و بالاخره زيره را در غذاهايي که نفاخ هستند مخصوصا حبوبات استفاده کنيد

Check Also

ریسوتو با سس گوجه فرنگی و فیله مرغ

امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای ویژه فرنگی را به شما اموزش دهیم.درادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *