پنکیک سیب زمینی جدید و ویژه

پنکیک سیب زمینی جدید
پنکیک سیب زمینی جدید

سیب زمینی و غذاهایی که با آن تهیه میشود همواره جزئ غذاهایی بوده که مورد علاقه بچه هاست. امروز طرز تهیه پنکیک سیب زمینی جدید را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک سیب زمینی

  1. 1/4 فنجان کره
  2. 3پیاز بزرگ، ریز خرد شده
  3. 4تخم مرغ بزرگ
  4. 3فنجان پوره سیب زمینی
  5. 1/2فنجان آرد
  6. نمک و فلفل
  7. سس گوجه فرنگی
  8. 2قاشق غذا خوری آب

 

 

طرز تهیه پنکیک سیب زمینی جدید

برای تهیه این غذادر یک کاسه بزرگ کره را بریزید و بگذارید تا ذوب شود پیاز را داخل کره بریزید و بگذارید تا سرخ شود.در یک کاسه بزرگ سه تخم مرغ را بهم بزنید سپس پیاز و سیب زمینی و آرد و نمک و فلفل و سس را به مواد بیفزایید و هم بزنید تا مخلوط یکنواخت شود.مخلوط را مانند کوکو و کتلت درون ماهیتابه سرخ کنید.

 

درباره سیب زمینی

یب زمینی سرخ شده با آن طعم بی نظیر و بوی هوس انگیز یکی از چاق کننده و ناسالم ترین غذاهایی است که اگر گرسنه باشید و به قصد خوردن ساندویچ یا پیتزا وارد یک اغذیه فروشی شوید، بدون شک یک پرس آن را به همراه غذایتان سفارش می دهید، اما اگر بدانید که این غذا حاوی چند کالری است و دارای چه ترکیبات سمی و سرطانزایی است شاید بتوانید تا حدودی هوس تان را کنترل کنید.

خوب است بدانید مواد غذایی به دو روش عمیق و سطحی سرخ می شود. در روش سطحی، عمق روغن کم و پس از طبخ غذا، روغن باقیمانده دورریخته می شود. برگرها، استیک، شنیتسل و ماهی به این روش سرخ می شود، اما در سرخ کردن عمیق، عمق روغن زیاد و پس از طبخ، ماده غذایی از روغن خارج و روغن باقیمانده برای سرخ کردن ماده غذایی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. سوسیس ها، ناگت ها، غذاهای سوخاری و سیب زمینی سرخ شده در اغذیه فروشی ها به این روش طبخ می شود.

 

Check Also

کتلت نخود و هویج استثنایی

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل برای اهل خانه تهیه کنید کتلت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *