کیک پنیری خوشمزه مخصوص صبحانه

کیک پنیری خوشمزه مخصوص
کیک پنیری خوشمزه مخصوص

صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی میباشد. امروزه به دلیل مشغله کاری صبحانه هایی که سریع تهیه میشوند طرفداران بیشتری دارد. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کیک پنیری خوشمزه مخصوص را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کیک  پنیری خوشمزه مخصوص

  1. 3 فنجان آرد همه منظوره
  2. مخمر نان مقداری
  3. 1/4فنجان شیر
  4. 100 گرم شکر
  5. 30 گرم پنیر خامه ای
  6. 1تخم مرغ متوسط
  7. نمک مقداری
  8. 90 گرم کره (ذوب شده)
  9. 1/2 قاشق غذاخوری آب لیمو
  10. 1قاشق چای خوری عصاره وانیل

 

طرز تهیه کیک پنیری خوشمزه مخصوص

ارد را در یک کاسه بزرگ بریزید شکر و آب و پنیر خامه ای را با آرد مخلوط کنید تا یکدست شود . یک قاشق غذاخوری از مخمر را در شیر بریزید و پوشش مخمر را به مدت بیست دقیقه بگذارید تا در محل گرم بماند.مخمر را در وسط آرد بریزید و با هم مخلوط کنید.نمک و وانیل را نیز به خمیر اضافه کنید.خمیر را به مدت سی الی 40 دقیقه در جایی گرم قرار دهید تا دو الی سه برابر شود.نان را با دست گرد کنید و داخل سینی فر بگذارید و روی آن را کنجد بپاشید و به مدت ده تا دوازده دقیقه در دمای 390 درجه فارنهایت بگذارید.نان ها که طلایی شدند نان صبحانه حاضر است. این نان را میتوانید در وعده صبحانه همراه با مربا میل کنید.

نان ها بخش ویژه ای از وعده های روزانه ما را تشکیل میدهند به طوری که وقتی میخواهیم صبحانه بخوریم نان میخوریم وقت ناهار ممکن است غذایی درست کنیم که نیاز به نان باشد و وقت شام نیز به همبن  منوال.بنابر این باید در نوع نان و چگونگی تهیه نان دقت کنید.نان های سبوس دار از بهترین نوع نان هستند که در اکثر فروشگاههای بزرگ به فروش میرسد.نان های سفید نسبت به نوع سبوس دار ارزش غذایی کمتری دارند.

Check Also

پنکیک کدو تنبل برای صبحانه

یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی را که میتوانید برای صبحانه تهیه کنید پنکیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *