نان تست شده فرانسوی برای عصرانه

نان تست شده فرانسوی
نان تست شده فرانسوی

نان ها طرفداران خاص خود را دارد مخصوصا اگر از نوع تست شده نیز باشد .امروز طرز تهیه یک عصرانه مقوی که میتوانید با چای نیز میل کنید را به شما آموزش میدهیم. در ادامه طرز تهیه نان تست شده فرانسوی را مشاهده کنید.

مواد لازم برای تهیه نان تست شده فرانسوی

  1. 2 عدد تخم مرغ
  2. 1/2فنجان شکر
  3. 1/4فنجان شیر
  4. 2قاشق غذاخوری شربت افرا
  5. 1قاشق چای خوری شکر قهوه ای
  6. 1/4قاشق چایخوری دارچین
  7. 8عددنان تست
  8. 3قاشق غذاخوری کره

 

طرز تهیه نان تست شده فرانسوی

درون یک ظرف کم عمق تخم مرغ و شکر و شیر و شربت افرا و شکر قهوه ای و دارچین و ماکارونی  را با هم مخلوط کنید.هر لایه نان را به مخلوط تخم مرغ وارد کنید.سعی کنید کامل با مواد پوشش داده شود.در یک کاسه بزرگ یک قاشق غذاخوری کره را با گرمای متوسط آب کنید.نان ها را در روغن انداخته و دو طرف آن را سرخ میکنیم.روی توری خنک کننده قرار میدهیم تا خنک گردد.میتوانیدنان ها را در کیسه قرار داده و در یخچال قرار دهید تا در صورت نیاز به استفاده با فر گرم کنید.

 

درباره نان تست

نان تست چه تفاوت هایی با دیگر نان ها دارد و چه فرقی در کیفیت و ارزش آن با دیگر نان ها وجود دارد تاثیرات آن روی بدن ما چگونه است و دیگر نان ها چه تفاوتی از نظر تغذیه ای با این نوع نان دارند.شهاب اولیایی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی،با اشاره به کیفیت انواع نان گفت: با توجه به این که آرد مورد استفاده برای انواع نان‌ها متفاوت است و البته نوع تهیه و پخت آن ها نیز با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد، به طبع در کیفیت نیز با هم فرق دارند.
آردی که برای تهیه نان‌های تست مورد استفاده است، آرد سفید تصفیه شده است که فاقد فیبر است و از این نظر نسبت به سایر نان‌ها دارای فواید کمتری است و از حیث کیفیت پایین‌ترین درجه را در بین دیگر نان‌ها دارد.وی در ادامه افزود: آرد نان‌های لواش نیز تقریباً مشابه با آرد نان‌های تست است و آرد نان‌های تافتون و بربری به ترتیب از لحاظ نکات ذکر شده دارای درجات بالاتری از نان لواش و تست هستند

Check Also

نان تخمه ای مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین نان هایی که میتوانید به عنوان صبحانه و به تنهایی نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *