ماست میوه ای مخصوص برای صبحانه کودکان

ماست میوه ای مخصوص
ماست میوه ای مخصوص

ماست ها همواره یکی از خوشمزه ترین غذاها برای کودکان شمات میباشد.امروز قصد داریم طرز تهیه یک ماست خوشمزه و زیبا را به شما آموزش دهیم که علاوه بر خوشمزه بودن زیبا نیز است. ماست میوه ای مخصوص را در ادامه مطلب زیر به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه ماست میوه ای مخصوص

  1. 180 گرم ماست وانیلی یونانی
  2. 2قاشق غذاخوری شربت افرا
  3. 1 هلو، نازک برش خورده
  4. 1/4فنجان زغال اخته
  5. 6-8 توت فرنگی، قطعه قطعه شده
  6. 1/4فنجان غلات

 

 

طرز تهیه ماست میوه ای مخصوص

میوه ها را تمیز بشویید و به صورت ورقه های نازک ببرید و روی توری بگذارید تا آب اضافی آن خارج شود.ماست و شربت افرا را با هم مخلوط کنید.و داخل یک سینی نازک بریزید توجه داشته باشید که سینی مورد نظر کمی لبه داشته باشد تا ماست بیرون نریزد. کف سینی را با یک نایلون بپوشانید و ماست را به صورت یکدست روی آن بریزید.میوه ها را به صورت پراکنده روی ماست قرار دهید .غلات را نیز روی ماست بریزید.بگذارید تا به مدت 4 ساعت در یخچال بماند.ماست را بشکنید و مورد استفاده قرار دهید.گ

 

 

درباره ماست

است یکی از همیاران قدیمی رژیم‌های لاغری محسوب می‌شود و نسبت به پنیرها که چرب‌تر و پرکالری‌تر هستند ارجحیت دارد. می‌توانید ماست را به‌عنوان دسر میل کنید. پروتئین‌های موجود در این محصول لبنی جلوی گرسنگی را می‌گیرند و همچنین مانع از تحلیل عضلات در حین لاغری می‌شوند. بهتر است از ماست‌های طبیعی و بدون شیرین‌کننده‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهند که ارتباطی بین کمبود کلسیم و احتمال بروز اضافه‌وزن وجود دارد.

نتایج بررسی‌های اخیر نیز نشان می‌دهد چربی‌های ذخیره‌شده در دور شکم ماست خورها کمتر است. حتماً می‌دانید که شکم بزرگ یکی از عوامل بروز بیماری‌های قلبی عروقی است. این پژوهش که به مدت ۴ سال به طول انجامیده است، نشان می‌دهد مصرف روزانه هر پیاله ماست منجر به کاهش حدود ۴۰۰ گرم وزن می‌شود. تمام شرکت‌کننده‌های این پژوهش، رژیمی کم‌کالری در پیش گرفتند.

 

Check Also

سالاد به شکل قارچ سمی برای کودکان

خیلی از کودکان غذاهایی مثل سالاد را نمیخوردن امروز قصد داریم سالادی جذاب و جالب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *