قارچ بسته بندی شده با سس باربیکیو

قارچ بسته بندی شده
قارچ بسته بندی شده

قارچ ها را میتوان به گونه های مختلفی تهیه کرد.امروز قصد داریم طرز تهیه قارچ بسته بندی شده با سس باربیکیو را به شما عزیزان آموزش دهیم. این نوع قارچ را که بسیار خوشمزه نیز میباشد را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه قارچ بسته بندی شده

  1. قارچ دکمه ای 300 گرم
  2. بیکن 5 ورقه
  3. 4 قاشق غذاخوری سس باربیکیو

 

طرز تهیه قارچ بسته بندی شده

ساقه قارچ را با کارد بزنیدقارچ ها را تمیز بشویید و با حوله کاغذی کامل خشک کنید.هر قارچ با با نیمه نوار بیکن بپوشانید.اگر کل قارچ پوشانده نشود از دو عدد نیمه بیکن استفاده کنید.بیکن به قارچ میچسبد.بیکن را داخل آب سوپ گوشت بریزید تا پخته شود و بعد با سس باربیکیو را به قارچ ها بکشید و بگذارید کمب روی گریل تا بپزد.

 

درباره قارچ

بعضی افراد تصور می‌کنند که قارچ یک خوراکی جدید و مدرن است در صورتی‌که مصرف قارچ‌ها قدمت زیادی دارد و قارچ‌های خوراکی در سایت‌های باستان‌شناسی با قدمتی حدود ۱۳ هزار سال پیدا شده‌اند. شواهد دیگری هم نشان می‌دهد که چینی‌ها از صد‌ها سال پیش قارچ‌خور بوده‌اند و البته از قارچ به عنوان دارو‌ها استفاده می‌کردند چون قارچ خواص زیادی دارد. مصری‌ها بر این باورند که فراعنه مصر قارچ را یک خوراکی لذیذ و خوشمزه می‌دانستند و البته یونانی‌ها هم از خواص قارچ غافل نبودند و اعتقاد داشتند، مصرف قارچ سبب افزایش قدرت سربازان جنگی می‌شود.

رومیان و یونانیان باستان و مخصوصا کسانی که طبقات اجتماعی بالا داشتند قارچ مصرف می‌کردند و در واقع قارچ یک غذای اشرافی بود اما این روزها قارچ غذای محبوبی در میان اقشار مختلف است و حتی افراد کم‌درآمد هم می‌توانند از طعم، مزه و خواص فراوان قارچ بهره‌مند شوند. قارچ‌ها کاربرد‌های متنوعی دارند و به صورت خام یا پخته مصرف می‌شوند. می‌توانید آنها را به سوپ، سالاد، ساندویچ و پیش غذاهای مختلف اضافه کرده و از خواص بیشمارشان بهره‌مند شوید.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *