دسر کرپ وانیلی مخصوص صبحانه شما

دسر کرپ وانیلی مخصوص
دسر کرپ وانیلی مخصوص

امروز میخواهیم طرز تهیه یک صبحانه ساده ولی عالی را به شما عزیزان آموزش دهیم. دسر کرپ وانیلی مخصوص صبحانه را در ادامه مطلب زیر به شما بانوان گرامی و با سلیقه آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر کرپ وانیلی مخصوص

  1. 1 1/2 فنجان شیر
  2. 3زرده تخم مرغ
  3. 2قاشق غذا خوری عصاره وانیلی
  4. 1/1فنجان آرد همه منظوره
  5. 2قاشق غذاخوری شکر
  6. 1/2قاشق چای خوری نمک
  7. 5قاشق غذاخوری کره ذوب شده

 

طرز تهیه دسر کرپ وانیلی مخصوص

در یک کاسه بزرگ شیر و زرده تخم مرغ و وانیل را با هم مخلوط کنید. آرد و شکر و نمک و کره ذوب شده را نیز به صورت جداگانه با هم مخلوط کنید.گاز را روی حرارت متوسط بگذارید تا گرم شود.روغن نباتی را داخل ماهیتابه بریزید. ربع خمبر را کف طرف پهن کنید و بگذارید تا سرخ شوند قبل از اینکه خشک شود لبه های کرپ را روی هم بیاورید.کرپ ها را بعد از سرخ و طلایی شدن با مبوه های دلخواه مثل توت فرنگی و بستنی و کرم کارامل پر کنید.برای تزیین کرپ میتوانید از خاک قند روی کرپ استفاده کنید.هم چنین میتوانید از میوه هایی مثل توت فرنگی که آن را مانند گل در آورده اید روی کرپ استفاده کنید.این کرپ برای مصرف صبحانه کودکان شما بسیار مفید میباشد.

 

درباره آرد همه منطوره

رایج‌ترین نوع آرد است. به آن آرد ساده هم می گویند. همان‌طور که نام آن نشان می‌دهد، برای درست کردن کیک، کلوچه، نان برشته و … مناسب است.این نوع آرد حدود ۸-۱۱ درصد گلوتن دارد و مرسوم‌ترین نوع آرد محسوب می‌شود.آردی است که با خواص حدّ واسط آرد گندم (با پروتئین بیش از ۱۰/۵ درصد و خاکستر ۰/۴ تا ۰/۵ درصد) و آرد کیک (با پروتئین کمتر از ۱۰ درصد و خاکستر کمتر از ۰/۴درصد) ، این آرد از گندم سخت یا نرم تولید می‌شود

 

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *