ساندویچ آووکادو صبحانه بسیار مقوی

ساندویچ آووکادو صبحانه
ساندویچ آووکادو صبحانه

صبحانه ها انواع مختلفی دارند و ساندویچ ها پر طرفدارترین صبحانه برای هر کسی میتواند باشد.ساندویچ های سالم یکی از این صبحانه هاست که میخواهیم طرز تهیه ساندویچ آووکادو صبحانه را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ آووکادو

  1. 1قاشق غذا خوری روغن زیتون
  2. 2تخم مرغ بزرگ
  3. فلفل سیاه و نمک
  4. 1قاشق غذاخوری کره
  5. نان تست به مقدار لازم
  6. 30 گرم پنیر سوئیس، برش داده شده
  7. 30 گرم پنیر چدار، برش خورده
  8. 1/2آووکادو ریز، برش خورده

 

 

طرز تهیه ساندویچ آووکادو صبحانه

روغن زیتون را در ماهیتابه گرم کنید و تخم مرغ را بشکنید.کره را روی نان بکشید و داخل ماهیتابه کمی گرم کنید.ورق های نان را داخل یک بشقاب قرار دهید.آووکادو را روی نان قرار دهید و تخم مرغ را روی آووکادو قرار دهید پنیر چدار و ژنیر سوییسی را نیز روی تخم مرغ قرار دهیدو روی مواد را نان بگذارید.این صبحانه یک صبحانه مقوی میباشد و برای تغذیه فرزندان نیز مناسب میباشد.

 

 

آووکادو درختی است که ارتفاع آن به حدود 6 متر می رسد و درقسمت های گرم آمریکا و برزیل و غرب هندوستان پرورش می یابد .منشاء آووکادو آمریکای جنوبی بوده که از آنجا به نواحی دیگر دنیا راه یافته است .برگهای این درخت ضخیم و سبز و گلهای آن کوچک و سبز رنگ است . میوه آن مانند گلابی و درای پوستی سخت برنگ سبز تیره و یا سیاه است در حدود 400 نوع مختلف آووکادو وجود دارد که بعضی از آنها درای پوست صاف و سبز رنگ بوده ولی پوست برخی از آنها سیاه و خشن است مدرکی در دست است که نشان می دهد مایاها و اینکاها از این میوه استفاده می کرده اند .آووکادو چرب است و درای اسیدهای آمینه مختلف مانند سیستین Cystine تریپتوفان Tryptophane و تیروسین Tyrosine می باشد . در تحقیقات جدیدی که انجام شده وجود چند نوع آنتی بیوتیک در آووکادو ثابت شده است .

Check Also

ساندویچ بادمجان دلپذیر

اگر به دنبال ساندویچی هستید که برای فرزندان خودتان تهیه کنید و از نوع ساندویچ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *