نان توت فرنگی فوق العاده برای عصرانه

نان توت فرنگی فوق العاده
نان توت فرنگی فوق العاده

اگر قصد تهیه یک عصرانه خاص را دارید ما فست فودی ها نان را به شما پیشنهاد میکنیم و در بین نان ها نان توت فرنگی فوق العاده را به شما عزیزان آموزش میدهیم. در ادامه طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه نان توت فرنگی فوق العاده

  1. 2فنجان توت فرنگی تازه
  2. 3 1/8 فنجان آرد تمام عیار
  3. 2فنجان شکر سفید
  4. 1قاشق غذاخوری دارچین زمستانه
  5. 1قاشق چای خوری نمک
  6. 1/4 فنجان روغن نباتی
  7. 4تخم مرغ زده شده
  8. 1/4فنجان پسته خرد شده

 

 

طرز تهیه نان توت فرنگی فوق العاده

فر را روی 350 درجه فارنهایت تنظیم کنید.کره و ٱرد را در دو کاسه جداگانه بریزید. توت فرنگی را در یک کاسه متوسط بریزید و شکر را با آن مخلوط کنید و کنار بگذارید.آرد و شکر و دارچین و نمک را در یک کاسه بزرگ خوب مخلوط کنید.روغن و تخم مرغ را به توت فرنگی اضافه کنیدو مخلوط توت فرنگی را به مخلوط آرد اضافه نمایید.مواد را در دو ظرف کمربندی فر قرار دهید و به مدت40 تا 45 در فر قرار داده تا پخته شوند.

 

 

درباره توت فرنگی

اگر توت فرنگي را له كرده و در آب بريزيد، نوشابه اي به دست مي آيد كه براي درمان تب هايي كه با بيماريهاي التهابي همراه مي باشد، بسيار مفيد میباشد.توت فرنگي به علت داشتن آهن و ويتامين C در خونسازي بدن مؤثر است.توت فرنگي به علت دارابودن مقادير كافي كلسيم و فسفر ، در رشد و نمو كودكان و نوجوانان ، استحكام دندان ها و ترميم شكستگي استخوان ها بسيار مؤثر است.توت ‌فرنگي حاوي موادي چون فسفر، كلسيم، منيزم، پتاسيم و مقداري آهن و هيدرات 2 كربن بوده و در بدن توليد انرژي كرده و خستگي را برطرف مي‌كند.
توت فرنگي به دليل داشتن ويتامين C ، در درمان بيماري لثه مؤثر بوده و به هضم غذا كمك زيادي مي‌كند.دانشجويان و افرادي كه تمرينات فكري مي‌كنند، بهتر است حتما توت فرنگي ميل كنند چرا كه خوردن اين ميوه باعث تامين فسفر مورد نياز مغزشان ميشود.همچنين، توت فرنگي به علت داشتن ويتامين B در كاهش و رفع ترس ، عصبانيت ، خمودي ، اضطراب ، هيجان و سستي مؤثرست.توت فرنگي نقش بسیارمهمي در خونسازي بدن دارد و از خاصيت ضدعفوني كننده‌اي برخوردارست. علاوه بر اينها خوردن توت فرنگي باعث پاك شدن خون از مواد مضر و زايد مثل اوره، اسيداوريك و چربي مي‌شود و نيز درمان كننده نقرس است.

Check Also

نان تخمه ای مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین نان هایی که میتوانید به عنوان صبحانه و به تنهایی نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *