سالاد نودل و برنج تایلندی دلچسب

سالاد نودل و برنج تایلندی
سالاد نودل و برنج تایلندی

سالاد های فرنگی یکی از خوشمزه ترین سالاد ها میباشد.امروز میخواهیم طرز تهیه سالاد نودل و برنج تایلندی را به شما عزیزان آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این سالاد خوشمزه را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد نودل و برنج تایلندی

  1. 240گرم پودر برنج خشک شده
  2. 1قاشق غذا خوری روغن زیتون
  3. کاهو انگلیسی خرد شده1/4
  4. 1/4فنجان فلفل قرمز، کباب شده
  5. 1/4فنجان پیاز قرمز خرد شده
  6. 3پیاز سبز خرد شده
  7. 1/4خیار خرد شد
  8. 1 قطعه زنجبیل خرد شده
  9. هویج یک عدد خرد شده

مواد لازم برای تهیه سس

  1. 1/3عدد روغن زیتون
  2. 1/1فنجان سرکه برنج
  3. 1/4فنجان سس سویا
  4. 1/4فنجان شکر
  5. 1لیمو آبدار
  6. 1قاشق چای خوری نمک
  7. 1/4قاشق چای خوری زردچوبه
  8. 1/4قاشق چای خوری پاپریکا

 

طرز تهیه سالاد نودل و برنج تایلندی

یک کاسه را با آب جوش پر کنید و رشته فرنگی را به آب اضافه کنید.روی کاسه را یک سر گذاته تا رشته فرنگی ها نرم شوند.داخل ترش باله بریزید تا آب رشته فرنگی ها خارج شود.یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را به رشته ها اضافه کنید.فلفل قرمز و سبز و خیار و ریحان و ریه زنجبیل و رشته فرنگی را با هم مخلوط کنید. برای تهیه سس 1/3 فنجان روغن زیتون و سرکه و سس سویا و شکر و اب لیمو و پاپریکا و زردچوبه را به مواد اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. روی سالاد خود بریزید. سالاد شما آماده است.

 

درباره زنجبیل

هزاران سال است که زنجبیل به عنوان دارویی موثر برای گوارش و درمان طبیعی حالت تهوع استفاده می‌شود، خواه هدف‌مان درمان درد ساده‌ی شکم باشد و خواه در پی درمان حالت تهوع شدید در هنگام صبح باشیم. اخیرا محققان تایوانی کشف کردند که در افراد مبتلا به سوء هاضمه – وضعیتی که در آن ۴۰ درصد از بیماران از تخلیه‌ی تاخیری و غیرطبیعی معده رنج می‌برند- سه کپسول زنجبیل (۱.۲ گرم در کل) در واقع می‌تواند به معده کمک کند که محتویات داخل‌اش را به روده‌ی کوچک منتقل کند.زنجبیل به افرادی که بدن‌شان ورم کرده‌است، یبوست دارند یا از دیگر بیماریهای گوارشی رنج می‌برند، کمک می‌کند به این دلیل که عضلات نرم دیواره‌ی روده را شل می‌کند و باعث می‌شود که غذا به راحتی در داخل سیستم حرکت کند.

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *