چیکن کوردون بلو فرنگی و پر طرفدار

چیکن کوردون بلو فرنگی
چیکن کوردون بلو فرنگی

خیلی از شما خانم ها میهمانی فرنگی دارید و میخواهید یک غذای باکلاس در منزل تهیه کرده تا میهمان نیز از غذا لذت ببرد. امروز میخواهیم طرز تهیه چیکن کوردون بلو فرنگی را به شما آموزش دهیم که غذایی بسیار باکلاس برای خانم های باکلاس میباشد.در ادامه با طرز تهیه این غذا آشنا شوید.

مواد لازم برای تهیه چیکن کوردون بلو فرنگی

  1. 4 تکه سینه مرغ بدون استخوان
  2. 1/4قاشق چای خوری نمک
  3. 1/8قاشق چای خوری فلفل سیاه
  4. 6قطعه پنیر سوئیس
  5. 1/2 فنجان خرده نان
  6. ژامبون به مقدار لازم

 

 

 

طرز تهیه چیکن کوردون بلو فرنگی

فر را روی 350 درجه فارنهایت یا 175 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.سینه مرغ را روی ورقه ای بگذارید و با یک تکه ژامبون و  پنیر را وسط مرغ قرار دهید و مرغ را رول کرده و با خلال دندان مرغ را فیکس کنید.مرغرا نمکی و فلفل بزنید و آن را در ظرف بچینید و مرتب با خرده نان بپوشانید.سینی مرغ را در فر بگذارید تا به مدت 30 تا 35 دقیقه پخته شود و روی هر تکه مرغ را دوباره پنیر بگذارید و به مدت 3 دقیقه بگذارید تا پنیر ها ذوب شوند. برای اینکه مرغ را سرو کنید خلال دندان ها را در آورید و گرم سرو کنید.

 

 

درباره کوردون بلو

وردون بلو (فرانسوی: Cordon bleu) غذایی اروپایی به صورت گوشت پیچیده شده در پنیر است. کوردون بلو در زبان فرانسه به معنای روبان آبی است اما در آشپزی به گوشتی گفته می‌شود که میان آن ژامبون و پنیر قرار می‌دهند و سرخ می‌کنند و معمولاً با سس سرو می‌شود.کوردون بلو در اصل نوعی شنیتسل است که داخل آن را با پنیر زرد و کالباس پر می‌کنند که هم با گوشت قرمز و هم با گوشت مرغ تهیه می‌شود. این غذا به صورت غوطه‌ور در روغن باید سرخ شود که کاملاً مغزپخت شود. محتویات کوردون بلوی آماده فروشگاهی معمولاً عبارت است از سینه مرغ، آب، نمک، ادویه، آرد سوخاری، پنیر گودا، ژامبون گوشت، نشاسته، صمغ گیاهی، کازئینات سدیم.

Check Also

ریسوتو با سس گوجه فرنگی و فیله مرغ

امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای ویژه فرنگی را به شما اموزش دهیم.درادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *