کنگر فرنگی و اسفناج پنیری به سبک رستوران

کنگر فرنگی و اسفناج پنیری
کنگر فرنگی و اسفناج پنیری

اگر به دنبال یک غذای متفاوت برای رستوران خود میگردید طرز تهیه یک غذای ویژه را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کنگر فرنگی و اسفناج پنیری به سبک رستوران را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کنگر فرنگی و اسفناج پنیری

  1. 4حبه سیر
  2. 300 گرم اسفناج خرد شده
  3. 350 گرم کنگر فرنگی
  4. 100 گرم سس مخصوص پاستا
  5. 1 فنجان پنیر موتزارلا
  6. 1/3 فنجان پنیر پارمسان
  7. 1/2 بسته کرم پنیری نرم شده

 

 

طرز تهیه کنگر فرنگی و اسفناج پنیری

فر را روی 350 درجه فارنهایت تنظیم کنید.سیر را با پوست داخل یک ماهیتابه روی اجاق گاز حرارت دهید تا زمانی که نرم شودو بعد از اینکه سیر نرم شد آن را از پوسته جدا کنید.در یک ظرف پخت مخصوص فر سیر بوداده و اسفناج و کنگر فرنگی را بریزید و سس پاستا را روی این مواد بریزید و پنیر موتزارلا و پارمسان و پنیر خامه ای را روی آن گسترش دهید.داخل فر به مدت 30 دقیقه تا زمانی که پنیر ذوب شود قرار دهید.

 

درباره کنگر فرنگی

یکی از مهمترین و شناخته شده ترین خواص کنگر فرنگی کمک به درمان اختلالات کبدی نظیر درمان نارسایی های کبد، یرقان، بیماری های مربوط به کمبود آلبومین و .. است.
پیشگیری از تشکیل مجدد سنگهای صفراوی از فواید مصرف کنگر فرنگی است.کمک به پیشگیری و درمان دیابت نوع غیر وابسته به انسولین از فواید دارویی مصرف کنگر فرنگی است.کاهش چربی خون و پیشگیری از حوادث قلبی عروقی از خواص کنگر فرنگی است.در حقیقت ماده سينارين که در عصاره برگ کنگر وجود دارد، باعث کاهش کلسترول خون می شود.

تحقيقات نشان داده که این ماده همچنین باعث کم شدن سطح تری گليسيريد خون نيز می شود.خواص کنگر فرنگی در بسیاری جهت ها با خواص کنگر کوهی مشابهت دارد. در کنگر مواد و ترکیباتی وجود دارد که باعث حفظ سلامتی روده شده و احتمالاً می تواند خطر سرطان روده باريک را کاهش دهد. همچنین کمک به درمان سوء هاضمه و افزایش اشتها از دیگر فواید مصرف کنگر برای دستگاه گوارش است.از دیگر خواص کنگر فرنگی استفاده موضعی از آن به منظور درمان ریزش مو، رفع بوی زیر بغل و خارش است.

Check Also

پای اسفناج عالی برای باکلاس ها

اگر میخواهید یک غذای باکلاس را به شما عزیزان آموزش دهیم طرز تهیه پای اسفناج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *