خوراک گوجه فرنگی با نان تست جدید

خوراک گوجه فرنگی با نان تست
خوراک گوجه فرنگی با نان تست

اگر میخواهید یک پیش غذای جالب برای میهمانان ویژه خود تهیه کنید. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک گوجه فرنگی با نان تست را به شما طرفداران همیشگی سایت فست فود آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک گوجه فرنگی با نان تست

  1. 6عدد گوجه فرنگی متوسط خزد شده
  2. 3حبه سیر خرد شده
  3. 1/4فنجان روغن زیتون
  4. 1/4فنجان ریحان تازه
  5. 1/4قاشق چای خوری نمک
  6. 1/4اشق چای خوری فلفل سیاه
  7. 1بسته نان تست فرانسوی
  8. 1فنجان پنیر موتزارلا

 

 

 

طرز تهیه خوراک گوجه فرنگی با نان تست

فر را روی 250 درجه فارنهایت تنظیم کنید.در یک کاسه بزرگ گوجه فرنگی هایی را که از قبل خرد کرده اید سیر روغن زیتون و سرکه و ریحان و نمک و فلفل را با هم ترکیب کنبد.اجازه دهید تا مخلوط مورد نظر به مدت 10 دقیقه بماند.داخل یک سینی نان تست ها را کنار هم و مرتب بچینید.گوجه فرنگی ها را روی نان تست بچینید و روی آن را از مخلوطی که از قبل درست کرده اید بریزید.روی مواد را پنیر موتزارلا بریزید. بگذارید تا به مدت 5 دقیقه داخل فر بماند.به محض اینکه پنیر ها آب شد سینی را از فر بیرون بیاورید.

 

درباره سیر

یکی از مضرات سیر خام اینست که سیر برای مادران شیر ده چندان مناسب نیست. چون مصرف سیر باعث میشود شیرشان بدمزه شود و در نتیجه این امکان وجود دارد که نوزاد از خوردن شیر منصرف شود .همچنین به گزارش آسان طب ، یکی دیگر از مضرات سیر اینست که اگر در مصرف سیر زیاده روی کنید دچار مشکلاتی مانند کاهش فشار خون، سرگیجه، آلرژی (حساسیت)، و به ندرت خونریزی خواهید شد . پس سیر را هم باید به اندازه مصرف کرد .مصرف سیر بوی خیلی بدی به دهان می دهد . بهتر است بعد ان سریعا مسواک طعم دار یا آدامس بجوید . بنابراین یکی دیگر از مضرات سیر بد بو کردن دهان است.یکی از مضرات سیر احساس سوزش در دهان و یا معده و همچنین سوزش معده می باشد . با خوردن سیر ممکن است دهان و معده تان بسوزد .

جالب است بدانید مصرف سیر گاهی منجر به بروز بادشکم، تهوع و استفراغ، بوی بد بدن و اسهال خواهد شد . بنابراین مصرف زیاد سیر خام هم بی ضرر نیست و مضرات سیر میتواند شامل این موارد باشد.لازم به ذکر است گاهی مصرف سیر خام منجر به آسم و سایر واکنش های آلرژیکی شده است .طبق بررسی های بدست امده ، بیمارانی که از داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین مصرف می کنند، باید در مصرف سیر احتیاط و دقت کنند، چون سیر مانع از انعقاد خون خواهد شد. بنابراین اشخاصی که جراحی می کنند، باید 7 تا 10 روز پیش از جراحی از خوردن سیر پرهیز جدی بکنند، چون زمان خونریزی را ‏افزایش می دهد .

Check Also

پیتزا تک نفره برای پیش غذا

پیتزا تک نفره یکی از خوشمزه ترین غذاها می باشد که در همه ای جهان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *