رژیم لاغری 30 روزه بسیار موثر

رژیم لاغری 30 روزه
رژیم لاغری 30 روزه

رژیم های لاغری در دنیا طرفداران خاص خود را دارد اگر دنبال یک رژیم لاغری میگردید که در کوتاه مدت وزن شما را از این رو به آن رو کند ما امروز در سایت فست فود قصد داریم رژیم لاغری 30 روزه ولی موثر را به شما بانوان عزیز که برای سلامتی خود ارزش قایل هستید آموزش دهید.

رژیم لاغری 30 روزه

اگر شما میخواهید احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید این برنامه لاغری میتواند این احساس را به شما بدهد.اگر مشکل قلبی نیز دارید این رژیم موثری در کاهش عوارض این بیماریها است.

 

رگ های خود را از گرفتگی مصون بدارید

اگر در رژیم غذایی خود ژربی زیادی گنجانده شده است دور این ژربی ها را خط بکشید.چون میدانید که این چربی ها برای قلب و عروق قلبی ما مضر است.بین 15 تا 20درصد بقیه رژیم غذایی تان باید با پروتئین و 70 تا 75 درصد باید با کربوهیدرات و سبزیجات تامین گردد.به برنامه غذایی خود دقت زیادی داشته باشید. به محض اینکه مشکل برنامه غذایی تان را اصلاح می کنید، بدن تان به طور اتوماتیک شروع به درمان مشکلات بدن می کند.

وقتی شما مصرف مواد غذایی که به انسداد شرائین کمک می کند را از برنامه غذایی خود حذف کنید، بدن شانس بیشتر و بهتری برای درمان و برطرف کردن پلاک های رگ ها خواهد داشت. برای این کار لازم است به جای مواد مضری که وارد بدن خود میکنید، مواد غذایی که نقش پیشگیرانه و محافظت کننده دارند را وارد رژیم غذایی خود کنید. یک برنامه که بر پایه میوه ها، سبزی ها، غلات سبوس دار، حبوبات و محصولات سویا در شکل ارگانیک و طبیعی خود باشد، نه تنها به بهبود وضعیت قلب شما کمک می کند، بلکه دارای خواص ضد سرطان و ضد پیری هم هست و طول عمر شما را بالا می برد.

 

رگ های تان را انعطاف پذیر کنید

تغییر در وضعیت سلامت شریان ها به تغییر در وضعیت سلامت قلب شما منجر میگردد و این کار با کاهش استرس امکان پذیر است. اگر سعی کنید شیوه های آرام کردن خود را یاد بگیرید می توانید تا حد زیادی به سلامت شریان ها و قلب خود کمک کنید. بد نیست یک ساعت از روز را به حرکات آرام بخش اختصاص دهید. شما می توانید در کلاس های حرکات کششی شرکت کنید، ماساژ بگیرید یا هر کار دیگری که باعث می شود آرام تر باشید را انجام دهید. باید خودتان ببینید چه کاری شما را آرام می کند، این موضوع برای هر کس مفهوم متفاوتی دارد. شاید دراز کشیدن و گوش دادن به یک موسیقی آرام بخش برای شما مفید باشد. شاید نقاشی یا استخر یا حمام آب گرم بتواند شما را آرام کند. کمک کردن به آرامش درونی و کنترل استرس می تواند به استراحت رگ ها کمک کند و این کار مانع از انسداد آنها می شود.

یک رژیم سالم برای داشتن قلب سالم

 

صبحانه

کورن فلکس غلات سبوس دار به همراه میوه های خشک (سعی کنید انواع بدون چربی را انتخاب کنید) و شیر کم چرب
400 گرم سبزیجات یا 2 لیوان آبمیوه طبیعی

میان وعده صبح

بیسکویت غلات
یک موز
یک فنجان چای سبز یا شیر بدون شکر

ناهار

سبزیجات سرخ شده با کمی سس سویای کم نمک و برنج
سالاد سبز به همراه لوبیا، سیب زمینی، تخم مرغ آبپز و نان سبوس دار

شام

لوبیا یا عدس به همراه کمی پنیر و نان. می توانید از ذرت بخارپز هم استفاده کنید(شام را هنگام عصر میل کنید).

میان وعده شب

سبزیجات بخارپز یا سالاد به همراه ماست

 

ورم رگ ها را کاهش دهید

رگ های تان را ورزش دهید. ورزش روزانه کمک می کند مواد تحریک کننده و مضر که باعث آسیب رساندن به رگ ها و انسداد آنها می شوند به حداقل خود برسند. با 30 دقیقه در روز ورزش را شروع کنید. لازم نیست برای هر 30 دقیقه ورزش در روز به یک کلاس ورزشی بروید. سخت کردن برنامه ورزش باعث می شود آن را مدام عقب بیندازید.

نکاتی برای نتیجه گیری بهتر

یادتان باشد، هر کاری که باعث شود شما عرق کنید ورزش به حساب می آید. می توانید با ایجاد تغییرات ساده در سبک زندگی خود ورزش را جزء برنامه های روتین خود کنید. برای مثال بخشی از مسافت تا محل کار را پیاده بروید. ماشین تان را دورتر پارک کنید. به جای آسانسور از پله استفاده کنید و عصرها به بهانه خرید پیاده روی کنید. سعی کنید مواد غذایی تازه مصرف کنید. این کار علاوه بر سلامت غذایی که می خورید، می تواند باعث شود چند بار در روز به خرید بروید و به این وسیله تحرک خود را افزایش دهید.

حتی می توانید با فرزند خود بیشتر بازی کنید. بازی هایی که تحرک دارند، باعث می شوند موقع انجام آنها کالری بسوزانید و یک ورزش سبک را در برنامه روزانه خود داشته باشید. اگر بتوانید فرزندتان را به پارک ببرید و در آنجا با او بازی کنید، بسیار مفیدتر خواهد بود.

Check Also

معرفی غذاهای مناسب برای ماه مبارک رمضان

معرفی غذاهای مناسب برای ماه مبارک رمضان شاید بعضی از شما عزیزان موقع روزه گرفتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *