مرغ لیمویی کباب شده با طعمی متفاوت

مرغ لیمویی کباب شده
مرغ لیمویی کباب شده

مرغ کباب شده یکی از غذاهای رژیمی است که در بین خانواده های ایرانی طرفداران خاص خود را دارد. امروز میخواهیم طرز تهیه مرغ لیمویی کباب شده با مره ای بی نظیر را به شما آموزش دهیم.در ادامه با طرز تهیه این غذا آشنا شوید.

مواد لازم برای تهیه مرغ لیمویی کباب شده

  1. 8 عدد سینه یا فیله بدون استخوان
  2. 2لیمو عمانی تقسیم به 16 برش
  3. رزماری 2 شاخه
  4. 1 قاشق روغن زیتون برای مرینت کردن مرغ
  5. نمک و فلفل به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه مرغ لیمویی کباب شده

فیله مرغ یا سینه مرغ را داخل یک کاسه بریزید و با روغن زیتون و فلفل سیاه و نمک مرینت کنید و با دست بهم بزنید به گونه ای که مرغ از هم نپاشد.به مدت 20 دقیقه بگذارید تا مرینت گردد.مرغ ها را روی گریل بگذارید تا پخته شوند. لیموهای ورقه شده و رزماری را نیز روی گریل بگذارید تا پخته شود.مرغ لیمویی را با لوبیای سبز پخته شده میل کنید.برای اینکه بخواهید این مرغ را تزیین کنید میتوانید کنار آن از سبزیجات ریحان و شاهی استفاده کنید.میتوانید هم چنین سیب زمینی سرخ شده را در کنار آن میل کنید.

 

 

درباره لیمو ترش

 

لیمو ترش یک راه طبیعی برای حذف سلول های مرده پوست بوده که پوست را صاف و نرم و سفید می کند و شما می توانید از آن برای رفع سیاهی کشاله ران، زیر بغل، زانو و آرنج استفاده کنید.آب لیمو و عسل را خوب مخلوط کنید و آن را به مدت 20 دقیقه بر روی منطقه ی مورد نظر بمالید. اگر هر روز از این روش استفاده کنید به روشن شدن پوست بدن کمک می کند.شوره سر، بدون شک یکی از شایع ترین مشکلات مو می باشد این یک بیماری با لکه های بیش از حد پوست سر مشخص می شود. آب لیمو ترش تازه به عنوان عنصر اصلی در شامپو های ضد شوره استفاده می شود.

اسید سیتریک موجود در در آب لیمو ترش برای درمان شوره سر مفید می باشد.یک لیمو ترش را برش زده و بر روی پوست سر بمالید، آب لیمو گاهی اوقات پوست سر شما را خشک می کند در چنین مواردی شما می توانید آن را با روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن بادام ترکیب کنید.آب لیمو ترش تازه می تواند برای درمان چربی مو مفید باشد، چند دقیقه قبل از شستشوی موها یک تکه لیمو ترش تازه را روی پوست سر بمالید و سپس بشویید.آب لیمو ترش برای رشد مو و درمان سلیاک، طاسی و ریزش مو مفید می باشد.مقداری آب لیمو ترش تازه را به روغن های مختلف اضافه کرده و موها را با آن ماساژ دهید به رشد

Check Also

کباب کوبیده سنتی دلچسب

یکی از خوشمزه ترین و بی نظیر ترین غذاهایی را که میتوانید برای میهمانان خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *