مرغ سرخ شده ترد مخصوص شام

مرغ سرخ شده ترد
مرغ سرخ شده ترد

اگر به دنبال غذایی با طعم واقعی و در عین حال مطابق با رستوران ها میگردسد طرز تهیه مرغ سرخ شده ترد را که مخصوص شام است را به شما آموزش میدهیم. در ادامه با طرز تهیه این غذا را آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه مرغ سرخ شده ترد

  1. یک کیلوگرم ران مرغ
  2. 1قاشق چایخوری پاپریکا
  3. 1قاشق چای خوری نمک
  4. 1تخم مرغ
  5. 1فنجان آرد
  6. ½ فنجان فلفل دلمه ای
  7. 1قاشق چای خوری نمک
  8. 1بطری روغن برای سرخ کردن
  9. ادویه مرغ به مقدار لازم
  10. نمک و فلفل مقداری

 

طرز تهیه مرغ سرخ شده ترد

مرغ را درون یک کاسه بزرگ قرار دهید و با فلفل پاپریکا و نمک . ادویه مرغ خوب مخلوط و با دست کامل آنها را ورز دهید تا خوب مرینت گردند.تخم مرغ را در یک کاسه بریزید و هم بزنید و کنار بگذارید. در یک ظرف دیگر نیز آرد و نمک و ادویه جات را با هم مخلوط کنید و کنار بگذارید.در یک ظرف گود روغن بریزید به طوری که مرغ را داخل این روغن می اندازیم روی سطح مرغ را بگیرد.برای تهیه این مرغ در ابتدا مرغ را داخل تخم مرغ سپس داخل آرد میزنیم.و سپس داخل روغن می اندازیم تا سرخ شود بعد از آن روی توری می اندازیم تا روغن آن خارج شود.این مرغ را با سالاد کلم میل میکنند.

 

 

طرز تهیه سالاد کلم

در ابتدا کلم برگ را به صورت ریز خرد میکنیم و داخل یک کاسه میریزیم هویج را نیز رنده میکنیم و داخل کلم میریزیم.بر طبق میل خود ذرت و کشمش را به مواد اضافه کنید و هم بزنید .سس مایونز و فلفل سیاه را نیز به مواد اضافه کنید.داخل یک ظرف بریزید و درب آن را بسته و در یخچال بگذارید.توجه داشته باشید که سس مایونز از جمله سس هایی است که میکروب های زیادی را جذب مبکند و نباید سس مایونز را مستقیم در محیط گذاشت.

 

 

Check Also

فیله مرغ استریپس غذای محبوب رستوران

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوان در رستوران ها و فست فود ها خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *