سالاد با مرغ سرخ شده یک سالاد عالی

سالاد با مرغ سرخ شده
سالاد با مرغ سرخ شده

یکی از پر طرفدار ترین غذاهایی که در اکثر رستورانها میتوانیم ببینیم سالاد با مرغ سرخ شده است.این سالاد که در عین زیبایی بسیار ساده نیز تهیه میشود را در ادامه مطلب زیر به شما عزیزان آموزش میدهیم.

 

مواد لازم برای تهیه سالاد با مرغ سرخ شده

  1. فیله مرغ 3 الی 4 عدد
  2. آرد یک لیوان
  3. تخم مرغ یک عدد
  4. گوجه فرنگی یک عدد بزرگ
  5. ذرت مقداری
  6. کاهو یک عدد
  7. سس مایونز
  8. شوید مقداری

 

 

طرز تهیه سالاد با مرغ

ابتدا مرغ را به روش تهیه مرغ سرخ شده ترد تهیه کنید و کنار بگذارید.کاهو ها را خرد کنید و داخل یک بشقاب مخصوص سالاد بریزید گوجه را نیز خرد کنید و روی کاهو بریزید.ذرت را نیز روی مواد بریزید مرغ ها را نیز یا درسته و یا به صورت خرد شده روی سالاد بریزید..سس مایونز را با شوید و فلفل سیاه مخلوط کنید و روی مواد بریزید.

 

 

درباره شوید

افزودن تخم شوید در اطعمه و اغذیه و ترشی‌ها اصلاح عوارض معدی، و منع ترش کردن معده بعد از غذا می‌کند.خوردن آب شوید باعث قی و غثیان قوی، و مداومت در مصرف آن مسبب ضعف باصره و منی، و مضر گرم‌مزاج‌ها است. زیاده‌روی در مصرف شوید یا دم‌نوش آن، مشکلاتی مانند ضعف مغز، چشم، معده، کلیه، مثانه را هم به دنبال خواهد داشت.خوردن آب شوید مسکن درد شکم و روده، و رافع نفخ شکم ناشی از پرخوری به دنبال گرسنگی زیاد می‌باشد.خوردن آب شبت با عسل باعث قی و آسودگی از آزار طعام خراب می‌شود.

خوردن آب پخته شوید رفع سکسکه و قی و غثیان غذای فاسد می‌کند.ضماد پخته شوید که از جوشیدن و پختن سفت شده باشد با عسل بر مقعد باعث لینت طبع می‌شود.نوشیدن آب پخته شوید رفع درد پشت و کلیه و مثانه می‌کند.شوید تازه، از منظر طب سنتی، تحلیل برنده اخلاط بدن، بازکننده انسداد عروق، اشتهاآور، مدر و قاعده‌آور است و می‌تواند با افزایش ترشح انسولین، سطح قند خون را در بیماران دیابتی کاهش دهد.چکاندن آب شوید در گوش رفع امراض گوش می‌کند.مصرف دم‌نوش شوید، باعث کاهش نفخ می‌شود. اگر بتوانید آب شوید را با عسل مصرف کنید، سموم بدن و اخلاط غلیظ از معده را از بین می‌برد و باعث تحریک استفراغ شده و انجام این کار در فصل بهار برای تصفیه دستگاه گوارش بسیار مفید است.

 

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *