مینی کاپ کیک زنجبیل و آناناس لذیذ

مینی کاپ کیک زنجبیل و آناناس
مینی کاپ کیک زنجبیل و آناناس

اگر برای عصرانه خود برنامه ای برای خوردن کیک و چای دارید ما طرز تهیه یک مینی کاپ کیک زنجبیل و آناناس را میخواهیم به شما پیشنهاد میکنیم که بسیار لذیذ میباشد. در ادامه مطلب زیر با طرز تهیه این کیک آشنا میشوید.

مواد لازم برای تهیه مینی کاپ کیک زنجبیل و آناناس

  1. 125 گرم کره
  2. ¾ فنجان شکر قهوه ای
  3. 1تخم مرغ
  4. 1فنجان شیر
  5. 2فنجان آرد
  6. 1قاشق چایخوری نوشابه گازدار
  7. 3قاشق چایخوری زنجبیل
  8. ½ فنجان کنسرو آناناس

 

طرز تهیه مینی کاپ کیک زنجبیل و آناناس

فر را روی 180 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.کره و شکر را با هم مخلوط کنید و تخم مرغ را اضافه کنید و خوب با هم مخلوط کنید تا مخلوط یکدست و صافی به دست آید.شیر را گرم کرده و به شکر و کره اضافه کنید و نوشابه و آرد و زنجبیل را به مواد اضافه کرده و بهم بزنید.با هم خوب مخلوط کنید تا صاف شود.مایع کیک را تا دو سوم قالب های کیک فنجانی بریزید و آناناس را به صورت تکه تکه داخل مایع بریزید.به مدت 20 دقیقه در فر قرار دهید تا پخته شود.در صورت دلخواه میتوانید روی کاپ کیک ها را با خامه تزیین کنید.

 

 

درباره زنجبیل

یک قاشق غذا خوری زنجبیل ریز شده و دو قاشق غذا خوری روغن نارگیل یا روغن کنجد را با هم ترکیب کنید، خمیر به دست آمده را بر روی موها و پوست سر خود ماساژ دهید، بگذارید 1 ساعت بماند و سپس با آب گرم و شامپو بشویید.این کار یک یا دو بار در هفته تکرار کنید.استفاده از زنجبیل تازه می تواند سیاهی آرنج و زانو را از بین ببرد. یک تکه زنجبیل تازه را بر روی پوست آرنج و زانو دو تا سه بار در روز بمالید، در عرض 6 تا 12 هفته سیاهی آرنج و زانو از بین می رود.

زنجبیل به عنوان یک عامل ضد عفونی کننده قوی شناخته می شود که می تواند به درمان آکنه و جوش صورت کمک کند.زنجبیل نه تنها به عنوان یک خوراکی ضد پیری فوق‌العاده است، بلکه می‌تواند به رفع لکه‌ها و عیوب کمک کند. زنجبیل ضد عفونی‌کننده و پاک‌کننده‌ ی قدرتمندی است، و با کشتن فعالانه‌ی باکتری‌ها در سطح پوست سرعت شکل‌گیری لکه‌ها و آکنه را روی صورت و در عمق منافذ به حداقل می‌رساند.افراد مو قرمزی که دارای پوست حساس هستند خوشحال خواهندشد اگر بدانند که زنجبیل بهترین راه‌ حل طبیعی مبارزه با آکنه است، بنابراین برای کسانی که پوست حساسی دارند، عالی است.

آنتی‌اکسیدان فوق‌العاده نیرومند زنجبیل بهترین چیز برای از بین بردن آسیب‌های پوستی، جای زخم و لکه‌های ناشی از افزایش سن است. کمی زنجبیل تازه‌ی رنده شده را با یخ خرد شده مخلوط کرده و یک بار در هفته روی پوست‌تان بگذارید.زنجبیل پوست صورت را تغذیه و نرم کرده و از پیری پوست صورت جلوگیری می کند.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *