خوراک ماهی و چیپس بی نظیر و عالی

خوراک ماهی و چیپس بی نظیر
خوراک ماهی و چیپس بی نظیر

اگر به دنبال غذایی با امگا 3 میگردید و هم چنین میخواهید در کنار آن یک فست فود میل کنید طرز تهیه خوراک ماهی و چیپس بی نظیر را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این خوراک را به شما آموزش داده ایم.از درست کردن و خوردن این غذاها لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه خوراک ماهی و چیپس بی نظیر

  1. 6عدد سیب زمینی متوسط
  2. 100گرم روغن گیاهی
  3. 600گرم ماهی سفید
  4. 2فنجان ارد
  5. 1قاشق چایخوری نمک دریایی
  6. 1قاشق غذاخوری آرد سبوس دار
  7. جعفری و لیمو برای سرو و تزیین

 

 

طرز تهیه خوراک ماهی و چیپس

گاز را روشن کنید. سیب زمینی ها را تمیز بشویید و پوست بگیرید و خرد کنید.روغن را در یک ماهیتابه بریزید و روی گاز بگذارید تا گرم شود.سیب زمینی ها را در روغن بریزید تا سرخ شود. سیب زمینی ها باید طلایی و مغز پخت شوند سیب زمینی ها روی توری روغن گیر گذاشته تا روغن اضافی آن خارج شود.برای پخت ماهی در ابتدا ماهی را در آرد و نمک و ادویه ماهی که با هم مخلوط کرده اید قرار دهید و دو سمت ماهی را آردی کنید.ماهی را در ماهیتابه بریزید و سرخ کنید تا ماهی ها خوب پخته شوند.این خوراک را با جعفری و لیمو میل بنمایید.

 

 

درباره ماهی

ماهي يكي از منابع خوب آهن است و آهن در خونسازي و همچنين در حفظ مقاومت بدن در برابر ميكروب‌ها نقش مهمي‌به عهده دارد. آهن موجود در ماهي به گونه‌اي است كه جذب آن در دستگاه گوارش آسان بوده و به خوبي در بدن به مصرف مي‌رسد. علاوه بر آن آهن موجود در ماهي، جذب آهن منابع گياهي را هم افزايش مي‌دهد بنابراين نقش مهمي‌در پيشگيري از كم خوني ناشي از فقر آهن به عهده دارد.ماهي حاوي مقدار قابل توجهي ويتامين‌هاي گروه “B” در تنظيم فعاليت سلول هاي عصبي و در نتيجه در سلامت سيستم عصبي و نيز در سلامت پوست تاثير دارند. همچنين بعضي از انواع ويتامين‌هاي گروه “B”در خون سازي نيز مؤثرند. بنابراين با مصرف ماهي مي‌توانيم به سلامت اعصاب، شادابي، طراوت پوست و پيشگيري از كم خوني كمك كنيم .

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *