پنکیک ماهی یک غذای دریایی جدید

پنکیک ماهی
پنکیک ماهی

غذاهای دریایی بهترین و سالم ترین نوع غذا میباشد که به روش های مختلفی تهیه میشود. در ادامه مطلب زیر قصد داریم طرز تهیه پنکیک ماهی را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک قزل آلا

  1. 200 گرم فیله ماهی قزل آلا
  2. 4 عدد پیاز خرد شده
  3. ¼ فنجان گشنیز، خرد شده
  4. ¼ فنجان دانه کنجد
  5. ¼ فنجان آرد

 

طرز تهیه پنکیک ماهی

در یک کاسه متوسط ماهی چرخ شده و پیاز و گشنیز و کنجد را با هم مخلوط کنید.آرد را نیز به مواد اضافه کنید و خوب با دست با هم ورز دهید.روغن را در ماهیتابه بریزید.مواد را به اندازه کوکو بردارید و داخل روغن سرخ کنید. 3 تا 4 دقیقه باید کافی باشد.

 

 

درباره قزل آلا

گوشت قرمز، محصولات لبنی مانند کره و پنیر. البته مواد لبنی با چربی های اشباع نشده، سالم تر از چربی های اشباع شده هستند و می توانند سطح کلسترول را بهبود بخشند.غذاهایی که حاوی چربی اشباع نشده اند مثل: سبزیجات، زیتون، آجیل و ماهی آزاد، ماهی خال خالی و ماهی قزل آلا با کلسترول بالا می جنگند. فراموش نکنید که چربی های اشباع نشده سالم سطح کلسترول را بهبود می بخشند.یک ماهی دلپذیر با پروتئین بالایی که دارد، می تواند جایگزین گوشت قرمز شود. یک فیله متوسط از ماهی آزاد سرو شده شامل ۲۳ گرم پروتئین و ۶ گرم چربی غیر اشباع سالم و منبعی از ویتامین D،B۱۲ و B۶، منیزیم، اسیدهای چرب و امگا ۳ است.

سیر، زنجبیل و عسل ترکیبی است که می تواند سس بی نظیر برای ماهی قزل آلا باشد و ترکیباتی از کلم بروکلی در درون شکم ماهی با مقداری آب لیموی ترش تازه، مزه فوق العاده ای برای یک ناهار به ماهی می بخشد. ماهی آزاد دودی و تارت آووکادو برای سرو یک غذای سالم و ساده با عطر و طعم و بافتی رویایی سرشار از مواد مفیدو چربی های سالم برای بدن است.چربی هایی با چگالی کم و چربی هایی با چگالی بالا. سطوح بالایی از کلسترول شریان های بدن را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث تنگی عروق می شود که منجر به حمله قلبی یا سکته ی مغزی می شود. میزان بالای کلسترول ۲۰۰ تا ۲۳۹ میلی گرم است و سطح مطلوب آن کمتر از ۲۰۰ میلی گرم است.

 

 

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *