خوراک کلم قرمز سرخ شده برای با سلیقه ها

خوراک کلم قرمز سرخ شده
خوراک کلم قرمز سرخ شده

کلم قرمز از جمله سبزیهایی است که اید خیلی به چشم نیاید ولی خوراک ها و ترشی های خوشمزه ای میتوان از آن تهیه کرد.در ادامه قصد داریم طرز تهیه خوراک کلم قرمز سرخ شده را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک کلم قرمز

  1. کلم قرمز، تقریبا 1 کیلوگرم
  2. 80گرم کره
  3. 1پیاز، تقریبا خرد شده
  4. 1سیب زمینی پوست کنده، خرد شده و تقریبا خرد شده
  5. 2قاشق غذا خوری سرکه قرمز
  6. ½ فنجان سرکه سفید
  7. 1قاشق چایخوری نمک و تازه فلفل

 

طرز تهیه خوراک کلم قرمز سرخ شده

گاز را روشن کنید.کلم را به چهار قسمت تقسیم کنید.به صورت نازک برش دهید.کره را داخل ماهیتابه ای بریزید و حرارت را بالا ببرید تا به مدت یک دقیقه پخته شود.پیاز و سیب و سرکه سفید و قرمز را با هم قاطی کنید و به مدت یک ساعت و نیم بگذارید تا بماند سپس آنها را رد روغن سرخ کنید و روی کلم بریزید.

 

 

درباره کلم قرمز

اگر می خواهید پوست باطراوت و سیستم ایمنی قوی داشته باشید که با انواع بیماری ها مقابله خواهد کند، مصرف کلم برگ را فراموش نکنید که این گیاه سرشار از سولفور و ویتامین C بوده.خاصیت دفع سموم از سلولها: پژوهش ها نشان داده است، کسانی که گیاهان چلیپایی مصرف می کنند، احتمال ابتلاء به سرطان پروستات و سرطان ریه در آنها نسبت به کسانی که حتی از گیاهان دیگر استفاده می کنند کاهش پیدا کرده. وجود اسید لاکتیک (Lactic acid) در ان سبب شده که روده را ضدعفونی ‌کند.تاثیر بر سلامت زنان: تحقیقاتی که بر روی خواصیت ضد سرطانی کلم انجام گرفته نشان داده است،

زنانی که گیاهان خانواده براسیکا را به میزان زیاد مصرف میکنند، احتمال ابتلاء به سرطان سینه در آنهاکاهش پیدا خواهد کرددرمان زخم معده سطحی: آب کلم برای معالجه زخم معده بسیار موثر وضروری است. در مطالعه ای، دانشمندان تاثیر ۱ لیتر آب کلم را در درمان زخم معده به مدت ۱۰ روز مشاهده کرده. به نظر می رسد که وجود گلوکز و آمینو اسید بالا در آب کلم دلیل درمان زخم معده موثر است. اگر احساس خستگی زیادی می کنید و دچار کم خونی شده اید توصیه کرده که به مدت 3 هفته هر روز ۱ لیوان آب کلم نوش جان شود و علاوه بر این برای رفع یبوست های موقتی نیز می توانید به آب کلم اعتماد شود .

 

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *